Corak Tribal dah menjadi kesukaan

Sekarang ni saya kalau shopping pakaian.. saya suka beli kaler blocking.. merah, biru, hijau, kuning.. kalau dulu tak suka warna terang2.. tapi sekarang yang terang tu jugak yang saya nak!.. Nampak ceria je.. hihii.. Saya dah lama tak shopping tau u all, bukan pe, sebab tak tahu nak beli apa.. asyik beli yang anak je... Cuma akhir2 ni asyik duk shopping untuk diri sendiri je.. ala2 dah lepas gian gitu... bila kira2 balik, beratus la jugak habis.. tapi saya buat2 tak nampak je..! (",) 

Seingat saya, sejak saya kawen, duit banyak habis untuk beli pakaian anak2.. untuk diri sendiri,  time raya tu je.. kiranya baju raya la kan.. baju untuk jejalan ni, takda beli pun u all.. duk pakai baju t-shirt yang dibeli ketika zaman anak dara tu je.. hahhaha.. nampak tak, betapa ibu yang baiknya saya ni.. pentingkan pakaian anak dulu! (^_^) So, untuk kali ni saya berhabis sikit untuk diri sendiri, tak salah lah kan.. (",)


Kalau pakaian saya suka kaler blocking, corak pulak, saya dah mula suka corak tribal!.. Terjebak jugak akhirnya... saya beli selendang 2 helai.. (^_^) Saya suka dengan selendang ni.. sebab dia panjang sikit dari selendang saya yang lain.. kain dia pun sejuk je... Bila pakai saya rasa macam cantik je.. kikikiii.. U all dah terjebak ke belum dengan tribal ni? (",) Ohya, selendang ni, saya tengok dekat CMART, ramai yang jual rm20++ tau.. sekali saya terpandang yang jual RM18.. terus saya masuk kedai tu.. tapi bila nak bayar, saya mintak kurang jadi RM15 sehelai.. kikikii

{ 31 comments.. read them below or add one }

Masya Masya April 23, 2013
samalah terjebak jugak dgn corak colour block dan tribal hihihihi.. sesekali oklah kan untuk diri sendiri .. sy anak dah besar ni lah baru nak melaram sikit.. masa anak kecik dulu x mengharaplah.. x sempat nak melawa pun.. anak dah triak..
emma emma April 23, 2013
sy ade beli 1 selendang ni kak ina, tp cam xkene lak ngan muka, hehe..

kt kl ni rege die rm 10.
syawalsimpsons syawalsimpsons April 23, 2013
terbaik..sue pon dah terjebak jugak..
CtAyue CtAyue April 23, 2013
cantik pulak tgk corak2 tu..kalernya pun menarik.. ahah kan, bila ada anak mmg pakaian anak je duk selalu beli.yg mak ayah ni tak kisah mana pun..hehe.. sy pun cmtu jgk..kdg tu nk beli bju sy sendiri pk pulak berkali2, sbb rs baik beli keperluan anak..sudahnya g shopping buku2 baju2 anak..hihik..itulah bila dh jd ibu br tahu yg mak kite dulu pun cmgitulah juge..br faham perasaan mak kite dulu kan cmne.. :)
aziazib aziazib April 23, 2013
HI INA..
LAMA XKOMEN. SY DH TANYA ZURA PSL INA, DIA KATA DIA KENAL.. HIHI.. SY PN SUKA JUGAK NGAN CORAK TRIBAL NI. SEMUA BAJU LEH MASUK.. SY ADA BELI SELAI RM15. XPASTILA YG MAHAL TU KUALITI DIA LAGI BAGUS KE SAMA...
Izan Ishak Izan Ishak April 23, 2013
ina... cam ada jodoh pulak kita ni. kak izan pun baru2 ni ada beli shawl tribal camni. pun beli 2 helai jugak.
UniMeOw UniMeOw April 23, 2013
setakat ni uni x tjebak lg...
tp xtau la kan kot2 esok lusa tjebak jugak..haha
Unknown Unknown April 23, 2013
hehehe sekali sekala berhabis tuk diri sendiri ape salahnya ina.. Queen pun skrg ni gila shopping tudung & baju.. aduyaii mmg kempis tp tula dh lama rasanya x membeli belah.. lps habis pantang aritu gila2 menghabiskan duit.. nak hilang stress kot... hehehe shoppingkan terapi terbaik utk stress.. kuikuikui
Miss N™ Miss N™ April 23, 2013
mmg fames pun kan tudung ni skrang... :)

tapi nur tak berapa reti pakai shawl...

-_-
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ April 23, 2013
Salam K.Ina..
hihi..jangankan akak, cma sendiri pun dah mula minat dgn selendang corak ni tau. :)
Unknown Unknown April 23, 2013
dah jadi fenomena dah corak tribal skg ni..hehe..
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit April 23, 2013
Sesekali ubah selera Ina. Cantik juga tapi kakak dah jarang berselendang, kakak suka tudung sarung yg senang nak pakai...
fizafantagiro fizafantagiro April 23, 2013
fiza pun :) hari ni pakai bawal tribal :)
Unknown Unknown April 23, 2013
cantik.. blom terjebak lg
Unknown Unknown April 23, 2013
cantik jugak selendang nih...tp akak dah lama tak pakai selendang..
nOe suhaimi nOe suhaimi April 23, 2013
trend skang ni...tribal2 ni...nak rembat gak satu nanti..
Mimie Mimie April 23, 2013
sy pun dh terjebak kak ina...beli online kat fb...beli dua helai jugak..satu helai jual rm16..

p/s kak ina sy dah pos hadiah smlm ye
ecadwinkyasha ecadwinkyasha April 23, 2013
buat2 xnmpk la sgt yer...jom adijuma..zalora pun oke.akak belanja :P
Unknown Unknown April 23, 2013
Cantikkkkk corak tu..
haryati haryati April 23, 2013
smlah ina, yati pun jarang2 shopping tuk diri sendiri...asik beli kat anak je...
jamilahamzah jamilahamzah April 23, 2013
cantik.. k.ja pun rasa macam nak terjebak jugak ni...hehe
fieda fieda April 23, 2013
olo..comey tu..le ni musim selendang ni pulok..
intanfirdaus247 intanfirdaus247 April 23, 2013
serius lawa kan ina..akak tgk kain n kan nampak ceria ja..
Mrs Velentine Mrs Velentine April 23, 2013
x berapa berkena corak ni..ntahlah kenapa
eija_sweetmama eija_sweetmama April 23, 2013
itulah skrg ni trend tribal pulak,
k.eija pun berkenan tp blom ada koleksi tribal lg setakat ni..
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI April 23, 2013
yui tak beli lg corak ni..hrus cari.
Unknown Unknown April 23, 2013
fenomena corak tribal ni pulak yer.. jijah pakai macam xkena jer..hee
jaakechik jaakechik April 23, 2013
jaa pulak memang peminat kaler terang. kuning, oren, merah tu memang pebret jaa ler..hihihi...
Unknown Unknown April 24, 2013
sekrg ni dah mcm2 pesen ada..cantik selendang ni...
Myra Jay Myra Jay May 03, 2013
Myra tak pernah ada lg corak tribal ni, nmpk menarik :D