Jom dapatkan tudung sekolah jenama TUDUNGSICOMEL dengan harga borong sebelum ditutup!!

Tahu kan saya salah seorang KREW KHIDMAT PELANGGAN SAH TUDUNGSICOMEL? makanya, tak perlu ragu-ragu untuk buat pembelian dengan saya.. gitteww ayat permulaan entry. hahha. Bukan setakat tu je, saya akan bagi perkhidmatan sehingga produk kami sampai ke tangan u all, dengan kata lain, ada masalah dengan pos laju pun, saya yang akan uruskan, u all hanya perlu tahu tudung sampai ke tangan u all je, tapi janganla pula tak dapat tudung, u all diam-diam sendiri, kenalah bagitahu saya juga. (",)


Sekarang ni, saya nak buka order untuk u all buat pembelian SECARA BORONG, opstt sebelum tu, nak pesan juga, baca sampai habis tau entry ni, ia pasti akan buat u all menggeletar tangan sebab nak beli borong TUDUNG SEKOLAH jenama TUDUNGSICOMEL ni..!! Tawaran yang kami tawarkan dekat u all, akan buat u all menangis bucu pintu rumah penuh penyesalan di akhir tahun nanti sebab tak buat pembelian secara borong.. hover kan ayat saya??? muahhahhahahaha..


TEMPAHAN BORONG TUDUNG SEKOLAH

20 helai (minimum) - 200 helai = RM7.50 + ( RM1 untuk saiz L )

201 helai - 1000 helai = RM7.00 + ( RM1 untuk saiz L )

1001 helai dan ke atas = RM6.50 + ( RM1 untuk saiz L)

Atas ni butiran untuk pembelian secara BORONG. Minimum pembelian secara borong adalah 20 HELAI. Kalau u all nak beli lepas tu nak jual balik, sangat-sangatlah digalakkan untuk buat pembelian borong. Harga borong sehelai boleh cecah RM6.50, harga jualan adalah RM16.50 sehelai tau u all.. Banyak juga untung kan?? itu baru sehelai, untuk pengetahuan u all, mengikut pengalaman saya jual tahun lepas, mak-mak ni beli minimum 3 helai, itu baru sorang anak, kalau 4 5 orang anak, tak ke dah belas-belas helai untuk sorang pelanggan?? Kalau u all bagitahu u all jual tudung jenama TUDUNGSICOMEL, orang tak kisah pasal harga tau u all, sebabnya jenama tudungsicomel ni, orang dah tau kualiti dia memang tip top!! Ramai pelanggan saya tahun lepas, sanggup tunggu lama, asalkan dapat jenama tudungsicomel juga, tak mau yang backup katanya, walhal yang backup pun kualiti sama macam tudungsicomel juga, yang berbeza cuma label.


Kalau u all tak nak jual?? Meh saya bagi idea, tanya rakan sekerja meja sebelah menyebelah u all sekarang, tak pun tanya satu pejabat, siapa nak order tudung sekolah, u all nak ambik order. Pakat-pakat order tudung sekolah jenama tudungsicomel secara berjemaah.. hahha. Untuk pengetahuan u all, buat masa sekarang, kami buka order untuk pembelian SAIZ DAN WARNA BOLEH CAMPUR-CAMPUR, contohnya, 8 helai warna maroon saiz S + 3 helai warna biru saiz M + 15 helai warna putih saiz SS. Nanti kami dah tak offer macam ni dah tau, pembelian borong akan dilakukan secara 10 HELAI UNTUK SATU WARNA DAN SATU SAIZ, contoh, 10 helai putih saiz S + 20 helai hitam saiz M = 10 helai kelabu saiz SS. Sampai bila kami buka order untuk saiz dan warna boleh campur-campur ni?? Ianya selagi bigboss kami tak keluarkan notis, selagi tu boleh order, kalau dah keluarkan notis kata tak boleh, masa tu u all belilah satu warna satu saiz tu 10 helai tau... hahhah..




Alaa u all, tak rugi pun kalau u all beli sekarang tudung sekolah anak u all untuk kegunaan tahun depan, dah sah-sah nak guna juga kan, eh kalau beli nak guna tahun ni pun, boleh juga.. hahha.. meh sini nak buat kira-kira bagi pihak u all, u all pakat dengan kawan-kawan beli borong RM7.50 sehelai, u all punya 10 helai, u all hanya perlu bayar RM75 je tau untuk 10 helai tudung, e'elehhh RM75 tu, celah gigi u all je bayar kat saya tu, berbanding nanti dah habis harga borong, u all kena beli harga jualan RM16.50 sehelai, waktu tu, u all nak kena bayar RM165 (sebelum ditolak diskaun 10%) dekat saya tau, masa ni, bukan setakat tangan ketar-ketar nak bayar, siap sekali pakej dengan lutut pun ketar-ketar.. hahhahahha


Alamakkkk lupa nak bagitahu, tudung sekolah jenama tudungsicomel ni, bukan setakat untuk budak sekolah je tau, kita yang dewasa ni pun boleh guna tau. Samada untuk u all yang bekerja sebagai salah seorang anggota unit beruniform ataupun nak pakai buat basahan atau jalan-jalan pun boleh. Pelanggan kami bukan setakat beli untuk anak sahaja tapi juga untuk diri sendiri.


Tudung kami bermula dari saiz SS hingga saiz L. Kalau saiz yang u all order tu ada stok, kami terus pos, kalau takda stok, kira pre order.



Dah-dah tak larat dah nak taip panjang-panjang, dalam saya duk umpan u all beli borong ni, tiba-tiba boleh pula saya termakan umpan sendiri ni haa.. hahhahha.. makanya, mohla kita borong secara berjemaah u all. SAYA BUKA PEMBELIAN SECARA BORONG SEHINGGA 15/09/2017, MUNGKIN DITUTUP LEBIH AWAL, SEMUA KEMUNGKINAN BOLEH BERLAKU..!! Sekarang ni, tak perlu pikir panjang, pergi sekarang risik2 rakan sekerja, jiran tetangga, sedara mara untuk beli harga borong, whatsApp saya di http://wasap.my/60135309850 (Puan Ina). Kalau taknak beli borong, beli harga biasa, sehelai RM16.50, beli 3 helai ke atas, saya bagi diskaun 10%. SEMUA PRODUK KAMI ADA JAMINAN 180 HARI.

 "Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

1 comment... add one now