Sandwich cutter yang buat saya teruja..

Saya ada mintak online sample susu tau u all.. Tapi tak sangka pulak yang dorang bukan setakat bagi sample susu tapi siap bagi SANDWICH CUTTER sekali.. Saya yang tengok ni terujaaaa...!! hahha


Maunya tak teruja, zaman saya dulu takda plak benda2 alah camni... so, makanan saya tu tak penah ada bentuk yang menarik macam anak2 sekarang ni.. Walaupun camtu, makanan tetap gak habis.. (^_^)


Akibat keterujaan saya ni, petang tu terus call my dear pesan balik kerja beli roti.. hahah.. Sampai umah, terus guna SANDWICH CUTTER tu.. konon nak tunjuk kat Alisha bagi Alisha pun teruja macam saya jugak..


Sekali anak i tak teruja mana pun u all.. dia duk sibuk dengan upin ipin dia tu plak.. si ibu ni yang duk teruja sorang2.. hahha.. Nanti saya share dengan u all yer.. saya buat entry lain, biar u all pun mintak jugak sample susu tu, mana tau u all pun dapat SANDWICH CUTTER ni, nanti leh kita geng, sama2 teruja.. kikikiii


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 23 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine July 12, 2013
wah bestnya kongsilah mcm mn nak dapat
Fiza Rahman Fiza Rahman July 12, 2013
Cutenya.

Sample susu apa ina?
mama3heroo mama3heroo July 12, 2013
menarik ni..bdk2 mst suka
Si Matatajam Si Matatajam July 12, 2013
M pun teruja tengok..hi hi
DYatie ABakar DYatie ABakar July 12, 2013
Hihihi. Kte dh lama teruja tp ats sbb ldr ngn anak n suami. Buat2 xtau ja dgn bnd tu semua. Huuuu.
syawalsimpsons syawalsimpsons July 12, 2013
cumill la sandiwich cutter ni
Unknown Unknown July 12, 2013
hihi...alisha xheran pun ek..sabor jela
Unknown Unknown July 12, 2013
hehe comel jer.. susu sustagen kan..
Unknown Unknown July 12, 2013
..comel..rupa dinasour..mak bdk lg excited dr budak hehe
Miss N™ Miss N™ July 13, 2013
comeil
kena hias sikit2 baru alisha teruja kot.. :)
Izan Ishak Izan Ishak July 13, 2013
comellah bentuknya. bentuk dinasor kan tu ina?
Mimie Mimie July 13, 2013
Kak inancepat2 update entry ye..sy pun dh teruja tgk sandwic cutter
Masya Masya July 13, 2013
rupa dinesourr jer ni.. mcm zirafah pun iyer jgk susu infagrow ker??? na tahu juagk hihihihi....

kat opis x blh komen blog ina berat nak sampai .. blh baca entry jer..
Unknown Unknown July 13, 2013
menarik!
anak2 shima kurang sikit nk mkn roti
ayut ayut July 14, 2013
eh2x...dinasor dh btk roti yer :D
kurus kurus July 14, 2013
aah cute dan menarik ..
aduhaii kalau akak x der masa nak buat nie ... sandwish pun anak2 suke makan buat sendiri huhu
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief July 15, 2013
ank2 mmg suka la kalu mknan bentuk2 mcm ni hehe....lama xtgk alisha rindu dia
Myra Jay Myra Jay July 15, 2013
Heheee, Alisha teruja dalam hati kot ;)
Dayang Deno Dayang Deno July 15, 2013
wah comelnya!!! bentuk dinasour! :)

#amin
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ July 17, 2013
salam k.ina..
hihi..comel la ! cma plak yg teruja lebeh :)