Masih lagi ada rezeki dengan exabytes (^_^)

Alhamdulillah.. syukur pada Tuhan.. Sebelum ni saya pernah bagitahu u all yang saya dapat kontrak 3 bulan dengan exabytes kan.. kiranya, saya akan tempek iklan exabytes yang dekat bawah header saya tu selama 3 bulan lah... dengan bayaran RM45 untuk 3 bulan..

So, kontrak tu akan berakhir bulan ni.. Saya dah apply untuk renew contract lagi 3 bulan.. Alhamdulillah, saya dapat sambung... (",) Tapi kali ni, untuk 3 bulan, saya dapat RM50.. kiranya ada pertambahan RM5 lah dari sebelum ni... (",) Kalau sebelum ni, saya apply dengan UV 400++ sehari, kali ni, saya apply dengan UV 500++ sehari...

Ohya, Kalau ikutkan syarat dekat Exabytes tu, kita kena hantar print screen UV untuk tempoh sebulan, tapi saya hantar untuk tempoh seminggu je pun.. hihi Exabytes accept kira ok la kan.. (",) Jangan risau, status GLITTERATI kita dekat Nuffnang tu takkan terjejas..

Saya ni sajalah u all... cari income sikit2 untuk anak2 saya.. mana tahu kot2 sesak2 sangat nanti nak beli barang anak tak cukup duit, ada jugak duit boleh tampung.. hihii.. Alhamdulillah, duit yang saya terima hasil berblog selama ni, tak pernah saya guna untuk diri sendiri.. semuanya untuk alisha & adik2nya.. Cek Nuffnang yang pertama, saya belikan dia laptop mainan, cek yang kedua, saya beli basikal.. cek Nuffnang yang ke 3 & yang ke 4 + cek exabytes, saya belum guna lagi.. semuanya saya simpan dalam bank.. at least adalah simpanan untuk anak2 saya kan.. (",)

JIKA U ALL NAK APPLY JUGAK EXABYTES + NAK TENGOK SYARAT2NYA, KLIK SINI TAU (",)


Masih lagi ada rezeki dengan exabytes (^_^)

{ 44 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine September 21, 2012
wah tahniah,,sya nak apply takut tak layak lah pulak
kurus kurus September 21, 2012
tahniah dikk
berapa pun amount janji free kan '
akk dah cuba nak pasang
tapi x paham apa yg dia hantar balik kat akk , last2 x perlahh
x der rejeki huhu
beat beat September 21, 2012
wah hebat kak...uv tu ape kak?
eija_sweetmama eija_sweetmama September 21, 2012
Tahniah :)
k.eija x layak lg nak apply..UV baru jerk naik 100++ jerk..huhu..
UmmiAbi UmmiAbi September 21, 2012
Rezeki ank2...Alhamdulillah..tahniah k'ina.. Ummi lglah..xreti..istilah uv pn xtahu..haha...;)
ayut ayut September 21, 2012
dpt sambung!alhamdulillah...income cikit2 pon okla..skrg rm10 pon sape nk bg kan kak ina :)
Unknown Unknown September 21, 2012
kak setiap kali kita nak iklan tu kena apply lagi eh? ingatkan automatik tepek kat blog..haha jijah belum apply lagi la..
+ e.z + + e.z + September 21, 2012
eB x layak rsnyer. ha3...
smalam x leh bkk blog u... hu3
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com September 21, 2012
bestnya ina....mcm-macam ada dah lain dah..lama tak singgah...kalu buat iklan tu..kena banyak org komen atau tengok blog kita ke?..blog kak ita tak ramai pun yg berkunjung...
nazayiena nazayiena September 21, 2012
Tahniah ina,murah rezeki.
Fiza Rahman Fiza Rahman September 21, 2012
Tahniah. Saya tak layak nak apply lah.
nita nita September 21, 2012
wah.. seronoknya..tahniah ina rezeki anak2
erm.. nak try jugalah tapi cam tak layak jer..
Unknown Unknown September 21, 2012
Tahniah.. Rezeki anak2.
Hee
adyna AB adyna AB September 21, 2012
sama la..akak pun utk anak2..lagipun anak2 nie kang nak makan itu ini..ada le duit nak beli ;)
jaakechik jaakechik September 21, 2012
status glitterati x hilang ek? org kata kalo menduakan nanti akan susah dpt BE tu yg x berani nak cuba. syok tu dapat 50 utk 3 bulan. ngn nuffnang hampir bthun bru dapat merasa...huhu
Sheila Adziz Sheila Adziz September 21, 2012
allhamdulillah... rezeki dr Nya... emm alisya punyer ke... hehe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha September 21, 2012
lepas ne alisha kena kongsi dgn adik la.hehehhe
Nora Karim Nora Karim September 21, 2012
rajin betul ina cari duit dengan berblog ni... tabik spring la... berblog bukan mudah... seriously...!
Si Matatajam Si Matatajam September 22, 2012
Tahniah Ina...murah rezeki Ina dan anak2.. Alhamdulillah..M tak layak lg nak apply..UV skit ja..
Shida Radzuan Shida Radzuan September 22, 2012
shida nk cuba lah ^_^ tq kak hehee
Shida Radzuan Shida Radzuan September 22, 2012
tahniah kak dapat renew lg :)
Unknown Unknown September 22, 2012
Wah...Wah... boleh ganti Ben ni hehehehehhe
AnonymousAnonymous September 22, 2012
tahniah IB...semoga lebh sukses lagi...
ida =) ida =) September 22, 2012
Wahhhh... Nk try la. Tapi bukan blog my-adam la. Blog resepi. My-adam masih slow. Uv 50 je sehari. Hahahhaha.... X layak langsung!
mama lynn mama lynn September 22, 2012
x pernah rasalagi duit blogging
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan September 22, 2012
alhamdulillah, bertambah2 rezeki akak :)

p/s : wahh lagi banyak sampai 29 bekas :)
Masya Masya September 22, 2012
alhamdulillah.. murah rezeki ina... dan anak²...
QasehnyaRania QasehnyaRania September 22, 2012
tahniah ina =)
rezeki anak2 tu ..hehe
Puan Kutu Puan Kutu September 22, 2012
Tahniah ina..rezeki anak2..:) sy sejak tak berdotcom ni uv mmg ciput gila.tak layak pun nak apply.haha

*pasal berapa minggu yg ina tnya,ikut last period 10minggu.tp tak kompem lg sbb doc blom scan,nti baru dpt tarikh baru..:)
haryati haryati September 22, 2012
alhamdulillah, syukur...murah rezeki ina...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 23, 2012
tahniah kak ina..rezeki anak2..Alhamdulillah :)
aziazib aziazib September 23, 2012
syoknya.. murah rezeki intan sefamily... sy ni bila la agaknya nak cecah uv banyak tu... hihii
NoEn NoEn September 24, 2012
wah murah rezeki kan...sy xlayak lor nk apply...ngehngeh
syiela syiela September 24, 2012
tahniah rezeki anak2.. akak nk apply compom tak lepas :)
Riena Haiqal Riena Haiqal September 24, 2012
Alhamdulillah rezeki anak2.. (^_^)
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa September 25, 2012
wah..bestnya dpt kekal kan uv 500 per day..sha jrg sbb xdpt nak update sllu..alhamdulilah skit2 rezeki Allah bg :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 26, 2012
murah la rezeki Ina ye..
jd blogger pun leh dpt duit utk kegunaan Alisha & adik die nnti..

tp sy nie, xlayak lg nk apply exabytes nie.. UV ciput, huhu~.. T_T
Mommy_ima Mommy_ima September 27, 2012
jalan rezeki utk anak2 ina juga ada di blog ni.alhamdulillah.. :)

moga Allah buka pintu rezeki juga utk sy&anak2&keluarga...amiin. :)
9n0L4 9n0L4 October 04, 2012
pandai berblog dan cari duet skali. untunglaaa. ;)