Dapat panggilan yang tak disangka2.. (^_^)

Petang semalam.. pukul 6 lebih petang.. tiba2 saya dapat call.. Alisha cepat2 ambik handphone bagi dekat saya, ingat dah putus, rupanya my dear dah siap2 tekan button hijau dekat hp tu untuk saya... (",) Saya bagi salam, tapi tiba2 dengar orang cakap omputeh... adehhh... tapi saya teruskan cakap melayu... ahhahhah... Nasib baik dia pandai cakap melayu.. kikikiii

Kalau tak silap saya dia kenalkan diri dia sebagai KAREN... Siap tanya saya ingat dia lagi tak.. saya masih lagi blurr2... Dia pun terangkan yang dia adalah orang yang BERBALAS EMEL DENGAN SAYA PASAL PARENTING BLOGGERS FOR MILK CAMPAIGN... U all ingat tak?... Alaa yang pasal abang Ben Ashaari rekemen blog saya tu... Kalau lupa, BACA ENTRY INI... (",)

Serius, saya sangat2 terkejut ok..! Saya ingatkan, selepas dia balas emel saya bertulis..... 

Thank you so much Zarina.
Looking forward to be working with you on campaigns.

Regards,
Karen

Saya takkan dapat apa2lah kan.. just berhenti macam tu je.. Yela, dah 3 bulan berlalu... Tapi rupa2nya.. tekaan saya salah sama sekali!!... Rupa2nya, di pihak Karen ni, dia dah simpan fail saya.. so, bila ada apa2 job yang sesuai dengan saya, dia akan suggestkan nama saya.. bila pengiklan setuju, dia akan inform saya... Macam tu lah prosedur dia rupanya.... Dekat bawah ni antara perbualan saya & Karen...

Karen : Saya ada job untuk u tapi u nak kena datang event dekat KL, minggu depan..

Saya : Alamakkkk.. sorrylah, tak dapat join, saya dekat Kedah..

Karen : U dekat kedah ke... i ingat u dekat KL... Ok, I take noted lah yang u dekat Kedah, so, lepas ni i akan suggest nama u untuk advs je la.. takdalah yang jenis event macam ni...

Saya : Haaa macam tu oklah, sebab i pun dah sarat sekarang so, untuk pergi event  macam ni susahlah...

Karen : Ok.. lepas ni kalau ada apa2 advs yang bersesuaian dengan u, i akan suggest nama u.. bolehlah contact guna emel je..

Saya pun ada cakap pasal UV dengan Karen.. Dia cakap, pengiklan nak UV paling minimum 500 sehari... Walaupun saya tak dapat pergi event ni, tapi saya tetap bersyukur sebab saya tahu yang at least nama saya dah ada dalam fail mereka... (",).. InsyaAllah ada rezeki, tak ke mana... Rezeki anak2 saya.. alisha & adik alisha.. (",)


Dapat panggilan yang tak disangka2.. (^_^)

{ 52 comments.. read them below or add one }

ida =) ida =) September 20, 2012
wahhhh!!! best!
nk jugak! hahaha..

rezeki namanya :)
Riena Haiqal Riena Haiqal September 20, 2012
wah tahniah walaupun tak dapat pegi tapi sekurang2 nya nama awak dah ada dalam simpanan mereka.. memang susah la nak dapat macam tu kan.. tahniah sekali lagi
Nour Adieb Nour Adieb September 20, 2012
Wahhh,syukur alhamdulillah...murah rezeki...eh eh,sy pun dekat Kedah skang :D
BuDaK cOmOt BuDaK cOmOt September 20, 2012
waaahhh...tahniah =)
hehehehhe buat yang terbaik okay heheheh
mama aryan mama aryan September 20, 2012
bagus tu..moga ada rezeki utk anak2 ina nanti,insyaAllah
Rozie Rozie September 20, 2012
Ina sorry tak balas mesej semalam... kalut dengan anak HP phone dah tak pegang... Tahniahlah ina dapat.. kak zie tak dapatlah... Blog ina lagi ceria dari kak...
apapun Tahniah tumpang gembira..
- AZIE - - AZIE - September 20, 2012
wahh..untung, rezeki utnk anak2..
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit September 20, 2012
Inilah yg dikatakan rezeki kalau Allah nak beri bila-bila masa pun boleh. Syukur dan tahniah dari kakak.
skuterlady.blogspot.my skuterlady.blogspot.my September 20, 2012
baru tau..camtu caranya kebanyakkan blogger famous dpt sponsor. tapi takpe...rezeki anak2 tetap ade...teruskan berkongsi cerite ngan kami ye!tahniah...excited dgar pengalaman intan..he3..sebab tak lokek berkongsi cerite.;-D
QasehnyaRania QasehnyaRania September 20, 2012
tahniah ina..hehe
nak juga la..kalau ada ank best la nk bercerita kt blog ttg pengalaman ..
huhu..
shura shushi shura shushi September 20, 2012
Rezeki :)) eh adik alisha..?? Ehemmmm :))
pinky pinky September 20, 2012
rezeki intan...apa2 pun nt share ya...
emma emma September 20, 2012
Wah bestnyee... Tahniah Intan :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 20, 2012
wah tahniah kak ina...rezeki anak2 la tu...walaupun xdpt g event tp nama dh ada dekat file mereka :)

p/s: kak ina yg click iklan tu xpyh la balas balik kalu rasa nk click bila2 xper ni kesian pulak wani nengok 2 3 kali kak ina ulang msk blog nk click hehe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha September 20, 2012
sma mcm eca la kan kak..trpaksa tlg event :((
xpe,yg pntg nama da ada dlm list dorg.so,apa2 jobdorg akan cri kita :)
kurus kurus September 20, 2012
ye dikk
ada rejeki x akan kemana2 ..
dan rezeki setiap orang x akan sama .. jgn sesekali kita punya hasad dengki dengan rezeki masing2 kan ..
bersyukur sbb kita dpt rezeki yang adakalanya kita sendiri macam x sangka akan dapat ;)

tahniah dari akk ;))
macam ina cakap memang rezeki untuk anak2 ..
Mun Mun September 20, 2012
waaa..... best tu... rezeki :)
Masya Masya September 20, 2012
orang kata anak² memang bawak rezeki .... untung ina... moga dimurahkan lai rezeki ... chaoiyok².. dalam pantang pun kenelah gigih berblog .. jgn bg bersawang tau..
ayut ayut September 20, 2012
ada rezeki pasti tak ke mana :) dh ada dlm list insya Allah ada nnt :)
AnonymousAnonymous September 20, 2012
tahniah ye ina, happy for u
Mell Mariann Mell Mariann September 20, 2012
tahniah .. rezeki ade la anti tu.. sonoknyer... aktif lah mama alisha ni.. hihi
adyna AB adyna AB September 20, 2012
tahniah..rezeki ina n anak2 la nie walaupun tak dapat g..nama ada dalam fail dah :)
ajumohit ajumohit September 20, 2012
takpe ina, insya allah ada rezeki nanti kan, sekrg ni pon akak tgk blog ina semakin maju, tahniah ye, teruskan berblogging
mama_umar_maryam mama_umar_maryam September 20, 2012
alhamdulillah!happy sgt2 utk Ina! murah rezeki anak2..dan TQVM ltkkan banner blogshop zt foc utk sebulan nih, hargai sgt2 Ina..
Unknown Unknown September 20, 2012
tahniah kak...rezki anak2... :)
PERMATABIRU PERMATABIRU September 20, 2012
tahniah..lg best klu dpt join event tu..tp jauh sgt kan..
Unknown Unknown September 20, 2012
wahh..rezeki sungguh..good luck intan..
Falsya Falsya September 20, 2012
Wahhhhh..best3..rezeki..alhamdulillah..hehe
Fiza Rahman Fiza Rahman September 20, 2012
Tahniah ina. Rezeki anak2.
Shida Radzuan Shida Radzuan September 20, 2012
bertuah akak :)
shida tumpang gembira heheee :)
syiela syiela September 20, 2012
tahniah.. walau yang ni terpaksa di tolak tapi insyaAllah masa akan datang akan ada rezeki nanti
aziazib aziazib September 20, 2012
alhamdulillah murah rezeki intan sekeluarga... uv sy ntah bila nak cecah sama cam intan.. hihihi
mama lynn mama lynn September 20, 2012
wahh bestnya + blogger terkenal yg suggest tu =)
fieda fieda September 20, 2012
tahniah ina..tak sangka kan ingat dh senyap camtu jer kan..mmg rezeki ina dan anak2 tu..insyaallah..
Unknown Unknown September 20, 2012
tahiah kak! memang rezeki..even tak pegi tp nama tercalon pon dah cukup baik..
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa September 20, 2012
rezeki alisha :) alhamdulilah..dtg klik nuff
Nora Karim Nora Karim September 20, 2012
wah bagus... tapi ina mmg layak sebab sangat2 aktif berblog... saya berblog suka suki jek... hehehe
Si Matatajam Si Matatajam September 20, 2012
Alhamdulillah rezeki anak2 Ina tu..
shahdiana shahdiana September 21, 2012
rezeki mak buyung & anak-anak...
Cikrosecute Cikrosecute September 21, 2012
Tahniah!!! cr tak pernah cuba benda2 cam tue kikiki
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan September 22, 2012
rezeki alisha & adik baru alisha tu :)
Puan Kutu Puan Kutu September 22, 2012
Alhamdulillah.org mengandung mmg membawa rezeki..:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 26, 2012
congrats Ina dear...
sronok sy tgk Ina murah rezeki camnie, hihi~..
berkat baby dlm purt tue.. XP
9n0L4 9n0L4 October 03, 2012
500 uv sehari? huhu. jauh lagi nak kejor. smpai bile bile pun saye tak dpt be kot. hee.
mujagirl92 mujagirl92 October 05, 2012
msti kak ina neves amat kan,, huhu
Myra Jay Myra Jay October 08, 2012
Tahniah ye Ina, alhamdulillah rezeki kan :)