URL..

Yippieeee hooorrrayyyyy yabedabeduuuuuu... hahhahah finally saya dah dapat tukar url blog saya ni... suka ati yang amat... selalu kene 'kutuk' dengan my dear... tapi tidak lagi sekarang because your wife dah boleh tukar url blog dia..hihii

Saya tukar url blog ni semalam (16/03/11)... dah lama nak tukar tapi tak dapat2... last2 baru terfikir nak tanya abang adha.. macam2 dia tahu.. saya tanya dia kat facebook.. dia ni bukan setakat facebook, laman web pun ada, fanpage fb pun ada.. kalau nak tahu pasal kerjaya kerajaan pun dia tahu.. boleh je join homepage dia, nanti dia akan bagitahu kekosongan kerja dekat emel u all.. klik je dekat adha ni..

Ohya cakap pasal cara saya tukar url ni senang je... mula2 pergi dekat setting -> publishing -> blog*spot adress... & u all boleh la tukar url dekat situ.. ;-)

Tapi macam saya ni yang masih tak ramai follower boleh la tukar kot... sebab bila dah tukar nanti, pada sapa2 yang follow kita tu susah sikit nak cari kita, klik2 kat nama kita xdapat2.. hihii lain la kalau kita inform awai2.. lagi 1, dekat nuffnang pun kita kene pergi tukar address blog kita la.. ;-)

Dulu url saya nanieyinthehouse-nanieyinthehouse.blogspot.com tapi sekarang dah tukar jadi ihaveasweetsmile.blogspot.com... *jangan marah yer... bukan saya nak perasan tapi orang kata senyuman saya manis* muahahhahaa ;p lagi satu, saya rasa url ni sesuai digunakan sebab mana la tau if 1 day, alisha pulak nak continue menulis dekat blog saya ni, takdala "pelik" sangat nanti sebab url ni pun sesuai untuk dia...hehehheh
URL..

0 comment... add one now