United states??

Tadi saya ada buka nuffnang saya.. tu pun selepas mama idlan suruh check.. apa yang saya jumpa adalah.. hahahahhah... betoi2 buat saya rasa nak perasan + berlagak dekat my dear..hahhah *yap, kami memang suka berlagak sesama sendiri* uwekkk ;p.. 

Saya pergi tengok dekat lokasi pengunjung... sekali saya tengok ada dari malaysia & united states... hahhahha sebelum2 ni malaysia je, entah dari mana tiba2 ada united states pulak..huhuu

Sebenarnya saya tak berapa nak faham ni.. lokasi pengunjung tu, maksudnya lokasi orang yang tengok blog kita la kan... so, kalu dia cakap united states tu, maknanya orang dekat united states tengok blog saya la kan.. bukan apa, kalau saya tersalah faham, tak ke buat malu je kat my dear.. yela, konon nak perasan kat my dear, kang tak pasal2 saya pulak yang kena gelak kaw2 punya...hihiii
United states??

0 comment... add one now