Perkembangan FREE DIAPERS Aqilah

Nak update sebab geram dekat Aqilah... Ceredik sangat... kikiki.. Tau tak, tadi saya tengah masak dekat dapur... tiba2 saya dengar suara Aqilah jerit "dah".. banyak kali Aqilah sebut dah... Saya ni ingatkan dia sembang dengan Alisha.. saya buat tak tahu je la... tapi duk bunyi jugak lagi... saya intailah Aqilah dekat Alisha tapi takda, rupa2nya Aqilah menjerit dari bilik mandi.. hahah.. Aqilah elok je tengah mencangkung dalam tandas.. dia sebut dah nak bagitahu yang dia dah siap kencing so nak suruh saya cuci... Ololooo Aqilah sayang oiiii.. pandainya kamu bukak seluar sendiri, masuk tandas sendiri... ni yang buat ibu rasa kamu makin besar..!!

Itu cerita yang best,... ni pulak cerita tak best... malam tadi Aqilah kencing atas katil.. hahah.. Puncanya??... Ibu dia ni terlupa nak kejutkan Aqilah pergi tandas... sedar2 dah pukul 4 lebih pagi... tapi nasiblah tempat tidur Aqilah tu saya dah alas siap2 tilam baby.. so, bila nak cuci, just cuci tilam @ toto baby tu je la...

Disebabkan anak2 saya ni menghiburkan hati saya.. dengar cakap saya.. semakin bijak, so, upahnya saya tunaikan permintaan mereka... apa lagi, kek je la yang dorang mintak... tapi bukan kek kedai, kek dari air tangan ibu dia ni... CARROT CAKE... wah gitu... hihii... kek tengah bakar, harap Alisha & Aqilah suka... (",)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
Perkembangan FREE DIAPERS Aqilah

{ 8 comments.. read them below or add one }

indahhiasan indahhiasan November 07, 2014
assalamualaikum mama gojes..lama tak bertandang kesini. alhamdulillah diberi kesempatan utk menjengah akak..hehehe...dah besa anak2 akak..
Puan Kutu Puan Kutu November 07, 2014
dah besar dah aqilah makin bijak dan menyenangkan..klu camni taun depan bley la ibu proses sorg lagi adik.hehe
Unknown Unknown November 07, 2014
aqilah baru nak biasakan diri tu..
Unknown Unknown November 08, 2014
ya betul2..anak2 skrg cepat membesar.. dia ikut dr apa yg kita buat kan
Unknown Unknown November 08, 2014
trharunya baca tntang aqilah ween-off
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 10, 2014
lame xbaca psl Alisha n Aqilah... byk dh ketinggalan...hehe...

bsar dh ye dua2 ank dara nie.. ^_^
Unknown Unknown November 11, 2014
Carrot kek.. Sedapnya.. Untungnya alisha dgn aqilah.. :)
Fiza Rahman Fiza Rahman November 24, 2014
Reward anak² sekali sekala ☺