Pemenang Mini Giveaway #30

Pemenang Mini Giveaway #30, sila bagi NAMA & ALAMAT di petak komen entry ini atau di FB saya yer... Saya bagi tempoh hingga pukul 12 tengah malam ini.. Jika tak "serah diri", esok saya umum pemenang yang baru.. 

CABUTAN PERTAMA : 10


&

CABUTAN KEDUA : 15

tifaanvar@gmail.com

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 
Pemenang Mini Giveaway #30

{ 14 comments.. read them below or add one }

Sharifah Nadzarah Sharifah Nadzarah November 13, 2014
ASSALAM
ALHAMDULILLAH REZEKI ANAK2...
SY DAH PM ALAMAT DI FB YE..
TQVM.
Unknown Unknown November 13, 2014
tahniah kepad pemenang.. :)
Puan Kutu Puan Kutu November 15, 2014
tahniah pada pemenang..tak sempat nak join pun
Unknown Unknown November 20, 2014
ya Allah trtinggal baca entri ni. Tq pilih saya alisya n aqilah