Pengumuman Mini Giveaway #30


Baru ni kami keluar.. Saya beli pencil untuk 2 orang anak solehah saya ni.. mula2 nak ambik upin ipin punya... sekali terpandang frozen... terus ambik yang ni... lagipun Alisha ni memang minat habis cite frozen.. siap dia lakonkan semula sorang2... hahaa.. saya beli macam dalam gambar atas ni.. tapi saya beli lebih sebab nak bagi untuk anak2 soleh & solehah yang bertuah dalam mini giveaway #30.. Ohya, ini mini giveaway yang bulan 10 punya.. bulan 11 tunggu akhir bulan nanti yer.. InsyaAllah... Untuk Mini Giveaway #30 ni, saya akan cari 2 pemenang... 

CABUTAN PERTAMA = PEMBARIS, PENSIL & PENGASAH PENSIL

CABUTAN KEDUA = PENSIL SAHAJA

Mini Giveaway #30 akan dilancarkan pada 11/11/2014 (SELASA) dari pukul 7 pagi hingga 12 tengah malam... Semua boleh join yer... tak kira blogger or tak..

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 8 comments.. read them below or add one }

Sweet red cherry Sweet red cherry November 10, 2014
Wah..nak join gak ni nanti..
Jemput join Ga wana juga ya..
Unknown Unknown November 10, 2014
best2!! harap2 sempat lah join..
indahhiasan indahhiasan November 10, 2014
nak joinggggg....x kesah la xde anak pon..anak sedare ade..hehehhehe..akk stil tinggal kt sungai petani lagi?
Unknown Unknown November 11, 2014
Aniq pun minat frozen juga..hehe.. Insya Allah, nak join GA ni..
Unknown Unknown November 11, 2014
bestnya kalau menang. Blh hadiahkan set ni kpd anak dara saya yg bakal masuk drjh1