Masih ada rezeki dengan Exabytes untuk kontrak ke 6

Alhamdulillah... syukur sangat pada Tuhan.. Blog picisan saya ni masih lagi ada rezeki dengan EXABYTES... Alhamdulillah jugak bayaran pun semakin hari semakin meningkat.. Untuk apply kali ke 6, bayaran yang saya dapat bertambah RM20 dari kontrak yang lepas.. So, untuk kontrak ke 6 ni, saya dapat RM90 untuk 3 bulan... (",) Untuk kontrak ke tujuh nanti... harap2 ada rezeki lagi.. mana tau kot2 boleh dapat 3 angka pulak.. kikikiii

 JIKA NAK APPLY EXABYTES, KLIK SINI YER...

Apply kali keenam : RM90
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI September 24, 2013
tahniah sis..

yui cam nak try juga ni..hihi
Masya Masya September 24, 2013
tahniahhh ina good job....
Unknown Unknown September 24, 2013
alhamdulillah.. makin meningkat tu..lps ni 3 angka.. lps tu 4 angka pulak..hihi ;)
Azlina Azlina September 24, 2013
sekali jer pernah lepas msa awl2 dulu... rm50 pastu try kali kedua dah xlepas...req dah tinggi
syawalsimpsons syawalsimpsons September 24, 2013
alhamdulillah rezeki ina melimpah ruah
Mimie Mimie September 24, 2013
Alhamdulillah murah rezeki akak
nita nita September 24, 2013
wah tahniah rezeki tu.. saya nuffnang pun tak dapat lagi..
Unknown Unknown September 24, 2013
woww makin meningkat harganya... hebakk!
lizz lizz September 24, 2013
saya tak pernah cuba lagi ni nak try la..dia ader effect gliteretti nuffnang tak...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 24, 2013
Salam K.iNA..

Alhamdulillah..tahniah..
u deserved it :)