Hebat betoi anak dara saya nih..!

Baru2 ni saya tengah nak pasang cadar dalam bilik tau... tapi saya berhenti ke dapur jap... Tiba2 je dah dengar Alisha jerit2..


Sekali saya intai.... tu diaaaaaa... anak dara dah masuk bawah katil...!! 


Gaya macam bersih sangat bawah katil tu... haihh..! Tengoklah tu.. belum sampai ke hujung lagi tapi dia dah angkat punggung konon2 nak berdiri...


Nasib baik akai panjang.. berjaya jugak keluar sendiri.. hihii.. Si kakak pulak atas katil mengekek gelak kat adik dia... 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 12 comments.. read them below or add one }

Nor Azlina Teh Hassan Nor Azlina Teh Hassan September 30, 2013
Ya Allah budak bertuah..kihkihkih lawak lah aqilah ni..dia mmg tersangat lah happening kan..aku mmg suka sgt kt dia..cayang aqilah..
syawalsimpsons syawalsimpsons September 30, 2013
jauhnya sampai ke dalam tu haa dier jelajah yee
ayuzan ayuzan September 30, 2013
wah! aqilah cerdik. :)
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra September 30, 2013
Hihi..nsb jumpa....aqilah aqilah...
emarieys emarieys September 30, 2013
nasib tak terhantuk kepala tu
Unknown Unknown September 30, 2013
ya Allah aqilah..suka sgt main bawah katil yer.. nak main nyorok2 yer..hee
SyahNur SyahNur September 30, 2013
anak2 dara kecik skrg ni mmg ganaz mcm anak2 sy.. nama je 3 girls, lincahnya same mcm boys jugak! huhu
Maria Firdz Maria Firdz October 01, 2013
haha.. dua2 suka katil.. hehe
Unknown Unknown October 01, 2013
hahhaha.. mcm kucing deqla lak suka dok bawah katil..haishh..mcm2 la aqilah nih.. lucu..
haryati haryati October 01, 2013
memang banyak akal da aqilah ni ye..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 06, 2013
aqilah sampai bawah ktil yer dia hehe