Mata saya shining?


Di entry yang sebelum ni.. Waniey ada tanya saya samada saya guna contact lens ke.. katanya ada shining.. hihii... Untuk pengetahuan wanieys or u all yang kot2 nak tahu tapi tak tertanya.. cewahh.. kikikiii.. Actually saya tak guna contact lens pun.. Mata saya memang dari dulu lagi jenis yang nampak berair.. takyah guna inner shine pun dah shining.. kui kui kui...

Opsttt jangan kata mata saya cantik tau... sebab untuk pengetahuan u all, mata putih saya ni bukan putih suci macam u all yer.. tapi warna kuning.. dah gaya macam orang ada penyakit pulak.. menurut kata parent saya, ketika saya baby dulu, mata saya sentiasa berair.. *dah gaya macam "mata air" pulak.. last2 bawak g jumpa doktor.. baru ok.. 

Dari kecik lagi orang dah biasa tegur pasal mata saya.. biasanya dorang tegur pasal mata nampak berair... mata warna kuning or bulu mata lentik.. tu diaaaaaaa nak jugak gtau pasal bulu mata.. muahahhahha

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 23 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown September 10, 2013
..sy..mata empat..hhehehe
wantie wantie September 10, 2013
ooo... putih kuning yer.

eh betul ke ada blogger cakap yg anak akak si Aleesya tu seiras anak IB? dok mencari le entry yg ada photo anak kamu tu.. tak jumpa pulak.
ayuzan ayuzan September 10, 2013
mata ayu pun gtu..kalo pakai eyeliner xkalis air tu. kejap je comot.
syawalsimpsons syawalsimpsons September 10, 2013
ina mmg cun tau..suke sue tgk, tinggi lak tu
Unknown Unknown September 10, 2013
hihi..mata berair kalau tak mendatangkan masalah takpela..janji cantik..:)
nita nita September 10, 2013
ha'ah.. bila tengok lagi sekali baru perasan..akak pulak rabun..
untungler takyah guna inner shine pun dah shining... (^_^)
haryati haryati September 10, 2013
ohh...kiranya tang bulu mata tu turun kat anak2 la ye...
hana hadi hana hadi September 10, 2013
original shinning ni.. nak tengok la.. hehe
ajumohit ajumohit September 10, 2013
hihihi smpi mata bersinar pun diorg perasan ye ina ;)
ida =) ida =) September 10, 2013
Hahahaa... aset tu bulu mata lentik
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
ada allergic ke mata selalu berair?hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania September 10, 2013
ooo..gitu kesahnya..janji tak rabun jauh atau dekat macam saya.

saya rabun jauh, silau
eita eita September 10, 2013
contact lens semula jadi lah ni ye
Miss N™ Miss N™ September 10, 2013
memang dari dulu yea....
tomato oren tomato oren September 10, 2013
tu la...untung tak rabun mcm sy yang kena pakai spek..huhu
IntaNBerliaN IntaNBerliaN September 10, 2013
@Puan Kutu

alergik?.. xda plak setakat ni...
nanieydotcom nanieydotcom September 11, 2013
Xyh pk2 nk beli contact lense inner shine smue ni
Mimie Mimie September 11, 2013
Mata putih kak ina mcm sy..x kaler putih tp kuning
Unknown Unknown September 11, 2013
untung la mata shinning..jimat duit nak beli inner shine kan..hahaha...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 11, 2013
kihkihkih kak ina jd n3 pulak komen wani hahaha....tu la nampak mata hitam kak ina tu mcm pkai contact lens jer...dia bersinar-sinar...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 12, 2013
Salam K.ina..

dari kerana mata.... :)
yg pasti aqilah & alisha mewarisi kecantikan mata ibu dia ni.. :)