Doakan adik saya yang kembali dimasukkan ke hospital

Ya Allah Ya Tuhanku yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. Baru rasa nak lega di hati.. tiba2 dugaan datang melanda kembali... PAGI TADI ADIK SAYA KEMBALI DIMASUKKAN KE HOSPITAL BESAR IPOH...

Menurut kata adik ipar saya, ketika dia bangun nak bagi adik saya minum susu, dia nampak adik saya cirit birit.. saya pun tak pasti kejadian ni berlaku pukul berapa tapi yang pastinya, pukul 6:30++ pagi tadi, adik saya ada dekat kecemasan...

PUNCA ADIK SAYA DIHANTAR KEMBALI KE HOSPITAL SEBABNYA ADIK SAYA JADI SESAK NAFAS + MUKA DAH PUCAT... Ya Allah.... tabahkanlah hati kami...

KETIKA SAYA TAIP ENTRY NI... TIBA2 MAK SAYA TELEFON, ADIK SAYA TAK SEDARKAN DIRI... YA ALLAH YA TUHANKU.. MEREMANG BULU ROMA... SEDIHNYA U ALL.. DOAKAN ADIK SAYA.... SEMALAM KETIKA SAYA SEMBANG DENGAN ADIK SAYA (ABAH SAYA LETAK TELEFON DI TELINGA ADIK SAYA... OHYA, ADIK SAYA TAK BOLEH CAKAP TAU.. SO, JUST SAYA JE LA SEMBANG.. NAK BAGI ADIK SAYA DENGAR SUARA SAYA), SAYA DENGAR ADIK SAYA BERNAFAS SEPERTI MENDENGUS.. CARA DIA BERNAFAS LAIN MACAM...  SUSAHNYA HATI SAYA... 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 37 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown September 03, 2013
Sabar Ina... Semoga semuanya dipermudahkan
lizz lizz September 03, 2013
moga adik ina cepat sembuh yer...tabahkan hati dan banyakkan bersabar yer na..saya pun sedih baca entry ni...
JunAina JunAina September 03, 2013
Bersabarlah... Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. Doa yang terbaik semoga dipermudahkan segalanya buat adik.

Semoga diringankan kesakitan dan beransur pulih.
Kakcik Seroja Kakcik Seroja September 03, 2013
Semoga Allah SWT meredakan kesakitannya dengan segera. Amin
~aSHa~ ~aSHa~ September 03, 2013
semoga adik kuat untuk melawan kesakitan yer...
Ainim Rashihah Ainim Rashihah September 03, 2013
Kak Ina, saya doakan semoga Allah akan kembalikan kesihatan adik akak seperti sedia kala. Semoga akak sekeluarga kuat dan tabah hadapi dugaan ini. Sesungguhnya setiap yang ujian yang Allah beri itu punya hikmah buat hambaNYA. DIA uji kerana akak sekeluarga kuat untuk hadapinya.
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman September 03, 2013
Semoga adik ina dan keluarga terus tabah. Akak doakan Allah permudahkan usaha untuk pulihkan dia kembali. Inshaallah.
Fizah Fizah September 03, 2013
Allahhh...semoga dipermudahkan segala urusan...kembali sihat adiknya, ameen!
LYAfrina LYAfrina September 03, 2013
salam intan.. dah lama x kesini.jd maybelya byktlps cerita..

apa2 pon, moga adik intan kuat survive.. insyallah.. sama2 kt doakan moga keadaannya bertambah baik.
kurus kurus September 03, 2013
insyaallahh sama2 kita doakan ye ..
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit September 03, 2013
Masya-Allah.. sedihnya kakak bila baca N3 ini Ina. Moga Allah bagi kemudahan buat adik Nazren menghadapi ujian ini.. Doa kakak dari jauh Ina.
Bukan Bidadari Bukan Bidadari September 03, 2013
Semoga segalanya dipermudahkan.. Amin..
NienaNiena September 03, 2013
sabar lah nani..aku rasa xdek apa2 lah tu..mayb tersedak skit jer..nanti ok lah tu..dia akan sedar semula..InsyaAllah adik tu selamat..wat smbyg hajat moga2 adik cpt sembuh sediakala..abg aku dulu pun xcident hari2 mak abh smbyg hajat..aku pun slalu bc ayat syifa(ayat penyembuh)dari hari ke hari aku nmpk perubahan positif..skrg dh sihat spt sedia kala..
Mohamad Zamri Mohamad Zamri September 03, 2013
sabar ye k.ina...saya doakan adik akak cepat2 sembuh....
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 03, 2013
Salam K.Ina..

menggigil cma baca..
sabar ya kak.. cma doakan akak adik akak baik2 sahaja..

amin..
Nora Karim Nora Karim September 03, 2013
Allahuakbar... Ya Allah Kau berilah kesembuhan kpd Nazren... Sembuhkanlah dia ya Allah... Amin... :(
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 03, 2013
Ya Allah siannya adik kak ina....sabar yer kak sama2 kita doakan yg terbaik tuk adik kak ina
Mimie Mimie September 03, 2013
semoga adik akak cpt smbuh
Unknown Unknown September 03, 2013
ya Allah.. masok hospital semula? seram sejuk jugak baca ni dear.. moga takde apa2 yg buruk berlaku.. kami turut mendoakan utk adik ina tu..in shaa Allah.. aamiin..
farrah hayati farrah hayati September 03, 2013
semoga adek akak kembali sembuh..tabah ye...
Falsya Falsya September 03, 2013
semoga adik ina cpt sembuh...
ayuzan ayuzan September 03, 2013
moga beliau selamat.. kite doa banyak2 dan serah pada Allah...
Permata Malap Permata Malap September 03, 2013
Kak,saya baca balik doa akak ye...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Kau sembuhkanlah dan seihatkanlah dia semula..Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.
DYatie ABakar DYatie ABakar September 03, 2013
Semoga tak ada apa2.
Semoga kembali seperti sediakala
InsyaAllah.
Aamiin.
QasehnyaRania QasehnyaRania September 03, 2013
in shaa ALLAh sama2 kita doakan k
Fiza Rahman Fiza Rahman September 03, 2013
Risau nya. Saya doakan semoga adik ina cpt sembuh.
Unknown Unknown September 03, 2013
semoga adik sis cepat sembuh, ameen.
Unknown Unknown September 03, 2013
Semoga adik sis cpt sembuh ya :)
Dayang Deno Dayang Deno September 04, 2013
ya allah... semoga tak ada apa2....
Umialya Umialya September 04, 2013
Mudah2an dia kembali pulih, aamiin
Unknown Unknown September 04, 2013
moga adik sis kuat lawan sakitnya.....amin2....
Mrs Velentine Mrs Velentine September 04, 2013
sedihnya baca entry ni..semoga adik akak terus kuat melawan sakitnya
haryati haryati September 04, 2013
opss... baru terbaca kat entry ni yg adik ina tak bley bercakap...

berat jugak dugaan Allah kat dia ye... semoga dia dan famili ina tabah menghadapinya ye...
fieda fieda September 04, 2013
moga adik ina sentiasa dlm lindungannya