Memuatkan ...
Memaparkan catatan dengan label Durian Crepe. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Durian Crepe. Papar semua catatan

Alisha pun suka jugak!!

Bukan u all je suka durian crepe.. Ni haaa anak saya pun suka... hihii... Seketoi tak cukup untuk dia.. nak kene bagi dia makan berketoi2.. heheh.. Opstttt actually alisha ni memang jenis makan semuanya.. takda nak memilih2.. hihi


Tu diaaa... makan durian crepe sampai 'tertayang' keseksian bibirnya... hahhahhah


Durian crepe yang masih lagi 'sopan' di tangan alisha..


Gigit durian crepe dengan penuh kelembutan...


Tapi akhirnya, kulit durian crepe tu 'terburai' jugak menampakkan segala isi durian crepe...


Alisha sumbat semua durian crepe tu dalam mulut dia... Tengoklah tu, betapa luasnya alisha buka mulut... heheee.. Habis dengan dagu pun kena... (",)

Nanti balik Sungai Petani nak buat jugaklah... menjadi or tak, lain citer.. janji buat dulu... hahaaa... Eh, kalau tak jadi, tetap boleh usaha sampai jadi kan... (",).. Tak rugi jika belajar sesuatu sehingga pandai untuk insan2 tersayang dalam hidup kita (^_^)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...