Pemanggang ajaib HAPPYCALL hanya RM75 sahaja..!!

SILA BACA ENTRY NASIHAT UNTUK PELANGGAN LAZADA.COM.MY TERLEBIH DAHULU SEBELUM BUAT PEMBELIAN


Sejak2 saya nak berpantang sendiri bulan depan ni, macam2 yang saya pikir pasal persiapan berpantang & bersalin saya tu nanti... nak kene semak satu2 apa barang yang kena ada supaya nanti senang untuk saya berpantang... salah satunya ni la u all... PEMANGGANG AJAIB...!! Orang lain dah lama ada dekat rumah, saya baru terhegeh2 membeli... Tu pun nasib baik nak berpantang sendiri, kalau tak, tak beli lagi gamoknya... hihii.. Tujuan saya beli pemanggang ajaib ni untuk memudahkan saya bakar ikan @ lauk berpantang saya tu nanti haa.. Lagi satu, saya nak memudahkan kerja my dear jugak.. yela, nanti kang my dear nak kene masak lagi.. nak kene layan anak2 lagi... nak kene sediakan tungku saya & lain2 lagi dalam tempoh berpantang nanti.. So, rasanya pemanggang ajaib ni memang patut ada di rumah saya ni haaa...


Hari Jumaat baru ni saya terpikir nak beli pemanggang ajaib ni... bila dah terpikir terus la google yang murah... sekali terjumpa yang murah di WEBSITE LAZADA.. dah berkenan dengan harga, terus beli... hari Isnin baru ni saya dapat... Ohya, sebelum beli tu kan, my dear ni macam tak berkenan la pulak sebab katanya kecik... yang MIL saya lagi besar... saya katalah saiz standard je.. my dear tetap pertahankan kata2 dia, & saya tetap pertahankan kata2 saya.. hahah.. so, kita tunggu bila barang dah dapat nanti....


Bila dah dapat hari Isnin tu kan u all, my dear balik kerja tengok pemanggang ajaib happycall tu, terus dia cakap "Wah besarnya... ayam sekor pun muat ni"... See??? Sape yang betoi... tak nak percaya cakap isteri dia ni yang sentiasa duk dekat dapur... hahahh ;p


Puas hati saya sebab pemanggang ajaib saya ni besar... takdalah besar sangat... tapi kalau ayam sekor tu lepaslah rasanya... Saiz pemanggang ajaib happycall yang saya beli ni 275 X 245 X 75 MM... Ohya, ada lagi satu yang saiz 275 X 245 X  55 MM... yang ni harga dia RM63.. Lagi murah tau... tapi rugi beli yang tu sebab yang tu dikenakan bayaran pos RM15.. so, RM63 + RM15 = RM78... Tak ke dah rugi RM3 dari yang harga RM75 tadi... padahal saiz yang RM75 @ FREE POS tu lagi besar... maksud saya dia lebih tinggi...


Dengan harga RM75 ni, dia bagi satu percuma getah...


Harga asal pemanggang ajaib happy call @ Happycall Double Sided Pan ni adalah RM299 tapi offer jadi RM75.. FREE POS... Ohya, saya beli secara COD tau... barang sampai baru saya bayar... Kalau u all rasa nak beli jugak PEMANGGANG AJAIB HAPPYCALL ni, bolehlah beli di WEBSITE LAZADA... Mana lah tau kot2 raya ni berkumpul ramai2 nak masak ayam golek sekor ker nak buat BBQ ke... hihii.. Alaa pemanggang ajaib ni bukan setakat untuk bakar lauk pauk je... macam2 lagi boleh.. takyah cite la, u all pun tahu fungsi dia kan... (",)


Cara nak beli senang je... U all pergi ke WEBSITE LAZADA... pastu dekat kolum search or cari tu, u all taip la HAPPYCALL... Pastu akan keluar macam gambar dekat bawah tu...


Bila dah keluar gambar ni, u all klik HAPPYCALL DOUBLE SIDED PAN RM63 tu tau... macam yang saya kotakkan dekat atas tu haa...


Bila dah klik yang saya suruh tadi, akan keluar macam gambar atas ni.... time ni u all pilih la saiz yang u all nak... 30cm = 275 X 245 X  55 MM manakala 32cm = 275 X 245 X 75 MM... pastu terus la klik BELI SEKARANG... Yang saya beli 32CM tau... yang 30cm tu, harga je rm63 tapi bila tambah pos RM15 jadi lagi mahai dari yang 32cm... 32cm ni FREE POS..!!!



"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 25 comments.. read them below or add one }

Syamimi Saad Syamimi Saad July 16, 2014
asslmkm kak.. bestnya dah dapat pemanggang ajaib tu.. sy pun teringin nak ada 1.. tengok orang masak guna tu nampak mudah je kerja..
syawalsimpsons syawalsimpsons July 16, 2014
SUE KAT RUMAH ADA..TAPI BUKAN SUE PUNYA....MAK PUNYA..KIKIKIKI..INSYALLAH TAHUN NI SUE DATANG RAYA UMAH INA LAGI YE..BOLEH
Unknown Unknown July 16, 2014
Kita beli vitamin dpt percuma pemanggang ajaib..best!! Hihi..

Masih sedih ina x dpt join event sabtu ni...huhu
maszull maszull July 16, 2014
assalamualaikum intan...terimakasih dgn info ini sbb semlm mama baru buka laman web lazada ni...teringin juga nak beli bila dah ada info dr intan ni senanglah sikit mama nak pilih yg mana satu...:)
Kak iman Kak iman July 16, 2014
lepas bertmbh2 rajin lah memasak.baking pun dalam tuje mcm iman buat
UmmiAbi UmmiAbi July 16, 2014
Bagus k'ina ni..Complete details smua..hehee
lynndamya lynndamya July 16, 2014
Salam, haa...dah buat persediaan nampaknye, haha sy xterbeli2 lagi benda ni utk mak saya..haha..owh ye, sy baru je beli Genius Nicer Dicer..dia mudahkan kita potong2 buah dan sayur...haha..harga Rm 60..ade satu web lagi dpt Rm 55 tp sy xdpt beli kat situ, sbb kena bank in secara online, sy xreti..haha..
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin July 16, 2014
Wah, yang ini nampaknya lagi murah yang solehah nampak di Tesco Manjung semalam. Okay nanti nak gtau mama solehah la, nk suggest ni lak. Tq kak :)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI July 16, 2014
mmg ptut ada..hihih

buat kuih pun leh.
JunAina JunAina July 16, 2014
Akak ada jugak satu Happycall ni Ina baru2 ni akak nak guna sekali bila buka tengok pan tu dah kena gosok dengan dawai besi masa basuh tak tau sapa la yg rajin sangat tu...sedih... Guna jugak jelah takkan nak buang pulakkan.
QasehnyaRania QasehnyaRania July 16, 2014
a’aaa besar.
mmg mmbntu mmudahkn kerja kita didapur nti..
Unknown Unknown July 16, 2014
guna pemanggang ajaib mmg senang keje memasak kak.. jijah pon ada 1..
aziazib aziazib July 16, 2014
azi kena beli segera la ni ina.. kang xdpt rege sama cam ni... hehee...
ayuzan ayuzan July 17, 2014
best guna pemanggang ni kak..
babYpose babYpose July 17, 2014
Hai Aqilah, comelnya dia duk buat apa tu, makan ke? aunty tak sure :) Elokla ada pemanggang ajaib ni, boleh kekalkan khasiat dengan masak tertutup ni.
Nora Karim Nora Karim July 23, 2014
Pemanggang ajaib ni mmg ajaib tau... hahahaha
Mimie Mimie August 01, 2014
lg murah.sy beli thru katalog bur bulan rm20..jenama vantage
ida ida November 27, 2014
Asslm nsb bek jmpe blog pn klu x dh nk bli yg rm63 tu
Umi Nazrah Umi Nazrah January 22, 2015
bestnya sebab beli murah! hehehe. saya dah lupa berapa RM beli pemanggang ajaib ni dulu. tp kes kita sama, beli masa ngah berpantang! hehehee
AnonymousAnonymous August 06, 2015
Kak yang pemangang tu boleh cabut x?
IntaNBerliaN IntaNBerliaN August 06, 2015
@Tanpa Nama

xboleh cabut... eh, ke saya yg tak perasan ek? tp sy xpnh cabut la plak
CANDY BUFFET KUALA LUMPUR CANDY BUFFET KUALA LUMPUR February 28, 2016
Tumpang tanya. Bila kita bakar ikan kan mesti ada kerak hitam2 tu, senang tak nak basuh? Sebab saya dah beli satu jenis pemanggang ajaib ni tp ntah brand apa. Yg part nk cuci kerak tu susah btol nk sental (dah le xleh guna berus besi tu kan) ??? Penat jgk nk kasi hilang, u all semua hadapi masalah sama ke? Ataupun mungkin jenama yg saya beli ni tak berapa elok? Boleh share tak pengalaman cuci pemanggang ajaib ni?
AnonymousAnonymous March 23, 2016
salam.sis ok tak pemanggang ajaib tu?saya ada beli dekat peniaga on9 kotak + bentuk mungkin sama mcm sis punya..tp saya ada google antara fake & original happy call grill pan ni..bila perati kotak yg fake tu sma mcm saya punya.(sma mcm gambar kotak pan sis jugak).adoi..kemungkinan sya dah terbeli fake yg china punya??huhu
AnonymousAnonymous June 28, 2016
@Tanpa Nama
$63 memang fake ...
kat Korea bermacam jenis Happy Call brand