Pemenang BARU Mini Giveaway #27

Ada 6 nama anak2 soleh & solehah yang saya tak dapat nak bagi duit raya semalam sebab tak dapat detail sehingga pukul 12 tengah malam tadi... Ermmmm bukan rezeki mereka nampaknya... so, saya dah suruh Alisha & Aqilah cabut undi lagi... Saya harap kakak, ibu or makcik mereka alert dengan entry ni seterusnya bagi detail dekat saya... bukan apa, hari ni dah hari Rabu... Esok saya dah nak balik kampung, susah untuk saya online... Btw, SILA BAGI NOMBOR AKAUN MAYBANK & NAMA ANAK OR ANAK SEDARA OR ADIK KE FACEBOOK SAYA YER... Saya bagi tempoh sehingga pukul 12 tengah malam ini, jika tak, esok saya umum pemenang yang baru..

CABUTAN OLEH ALISHA

31 : Haziqah Ufairah (2 Tahun) - tak dapat detail sebelum 12 tengah malam, so duit raya diberi kepada pemenang yang diumumkan sebelum ini yang datang bagi respon

CABUTAN OLEH AQILAH



"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."
Pemenang BARU Mini Giveaway #27

{ 24 comments.. read them below or add one }

NAZLIANA SI CUTE NAZLIANA SI CUTE July 23, 2014
masih xdak tuntutan lg ker adeh...
Asha Lya Asha Lya July 23, 2014
Tahniah semua slmt blik kg kak hati2 ya
mila mila July 23, 2014
takde rezeki lagi hehehe
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI July 23, 2014
cpt2 tuntut.. yui tak smpt tgk smlm sbb keluar..huhuh
syawalsimpsons syawalsimpsons July 23, 2014
tahniah buat yang menang
Unknown Unknown July 23, 2014
Eh, eh..ada nama anak bertuah saya la..Ayun!! Alhamdulillah..ada rezeki Ayun..hihi..nanti saya pm awak kat fb yer..
Izwa Kamaruddin Izwa Kamaruddin July 23, 2014
TAHNIAH BUAT PEMENANG :)
Mimie Mimie July 23, 2014
Alhamdulillah ada rezeki auni..nanti sy bg no akaun ye kak ina
AnonymousAnonymous July 23, 2014
tahniah kpd pemenang baru.

Tifaanvar
FarahFerraDotCom FarahFerraDotCom July 23, 2014
Tahniah kepada pemenang baru.. =D
QasehnyaRania QasehnyaRania July 23, 2014
tahniah buat pemenang baru.

selamat hari raya ina.
maaf zahir batin jika sepanjang perkenalan di alam maya ni ada pernah mengguris perasaan dlm sedar atau tidak:)

raya mana tahun ni?
eima eima July 23, 2014
tahniah pd yg bertuah
Cekgu Norazimah Cekgu Norazimah July 23, 2014
eh ! Irfan dapat gak ler duit raya, terima kasih yer ;)
Unknown Unknown July 23, 2014
alhamdulillah.. rezeki hakimi.. terima kasih anak solehah alisha n aqilah.. terima kasih acik ina...
Syamimi Saad Syamimi Saad July 24, 2014
alahai.. ruginya siapa yang tak bg nama tu..
emarieys emarieys July 24, 2014
tahniah pada pemenang.
Maria Firdz Maria Firdz July 24, 2014
Diorg tak perasan la tu agaknya..
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah July 25, 2014
takde rezeki ufairah lah.. semalam saye tak online sebab tak sihat..
AnonymousAnonymous July 25, 2014
agaknya sibuk dngn prsiapan raya kot. Tu yg check nama n beri details

tifaanvar
shahdiana shahdiana July 30, 2014
diorang bizi beraya ni ina..x dapat nak online kott....
Puan Kutu Puan Kutu August 06, 2014
tak sempat join ina..sibuk ditambah line macam apa lagi...tensen ja
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ August 11, 2014
salam k.ina..

alhamdulillah..tahniah pada yg terpilih :)