Nuffnang bagi kempen lagi... :-)

Seronoknya rasa sebab sekarang ni, Nuffnang baru membuka bijik mata dia untuk beri kempen dekat blog IntaNBerliaN.. yela, selalu blog IntaNBerliaN GA & Contest je yang dapat.. Tapi baru2 ni, saya dah dapat kempen untuk blog IntaNBerliaN seperti yang saya cerita dekat entry NI

Tanpa disangka2, hari ni saya check nuffnang, rupanya main blog saya ni dapat kempen baru lagi la... hihii... Bagus nuffnang, dah tak rabun lagi... dah nampak main blog saya ni... hihii...

Ohya, saya dapat kempen dari Maxis Hotlink I-Channel... Thanks yer nuffnang... Selalu2 la bagi kempen dekat main blog saya ni yer.. Barulah adil.. takdala nanti IntaNBerliaN asyik jeles dekat IntaNBerliaN GA & Contest je... hahahaa
Nuffnang bagi kempen lagi... :-)

3 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 20, 2011
bestnye.. ntah bile blog sy nk ade kempen, huhu~..