Menang Contest Just Match And WIN!


Entry ni dah lama tertangguh sebenarnya.. malas nak update... hahhah... Actually baru2 ni saya ada join contest Just Match & Win.. Bukan apa, geram sangat duk tengok iklan tu duk berdansa kat blog.. Klik la join kan... Lebih2 lagi sekarang ni, saya duk berminat join contest... hihii.. Bukan susah pun contest match & win ni.. just match kan gambar sebelum & selepas..

Tak sampai sejam selepas join, Yun Nam telefon bagitahu saya menang & buat appoiment... Saya tanya la.. free ke kene bayar... Dia cakap untuk 1st time ni free je.. kalau la lepas2 ni saya berminat nak buat lagi, kena bayar la.. 2 jam katanya.. sekali dengan segala macam nasihat & checkup la.. Tapi masalahnya, my dear cakap tak payah pergi... malas nak hantar.. dekat bukit mertajam.. kami tinggal dekat sungai petani... huhuu

Keesokannya pulak, New York Skin Solutions pulak telefon bagitahu menang & dia siap dah bagi tarikh appoiment tapi saya cakap nanti saya telefon balik sebab kena tanya my dear jugak.. tapi jawapannya tetap sama.. tak payah... hahhahah... Melepas la lagi... hihii

Tapi tak kisah sangat sebab kalau saya pergi nanti, macamana pulak dengan si Aisha ni... dibuatnya nak minum susu, tak ke saya susah hati pulak nanti... huhuu.. Lagi satu, terpikir jugak, nanti mesti macam2 produk yang dipromote.. nak tolak kang, takut malu2 alah pulak.. muhahahha...

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 40

4 comments.. read them below or add one

Cute MuM Cute MuM July 20, 2011
yang ayat hujung2 entry tue betul..
diorang akan suh kita amik pakej yang ditawarkan.
;)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 20, 2011
xyah gi la ina.. nnti diorg akn slalu promote kat ina mcm2...hehe.. Sy mmg xjoin contest2 pakej kecantikan camnie..
Acik Acik July 21, 2011
wahhh ... slalu menang! nasib baik betul ye ...
fieda fieda August 08, 2011
kak fieda menang gak yun nam..dia ada call suh pergi..tp pikir2 balik nk dpt mende free ni bkn sng mesti ada jgk ape2 yg kite kena byr..pastu letih la nk dgr ceramah dia...x pegi jgk..