Hadiah dari Queenpink

Alhamdulillah.. hadiah dari Queenpink saya baru je terima tadi.. Hadiah ni hasil kemenangan saya di blog Queenpink.. Saya terima 3 hadiah, pewangi, kerongsang & FM..



Inilah hadiah2 tu.. Saya dah terlupa hadiah pasal menang apa.. sebenarnya boleh je cari semula entry kemenangan dekat blog ni, cuma saya je malas nak godek2.. sebabnya internet LEMBAB yang amat..huhh!!

Ohya, sebenarnya ketika terima hadiah ni, posmen cakap saya kena denda sebabnya setem yang dilekatkan dekat envelope tu tak cukup.. kena denda 80 sen je pun.. hihii.. 1st time kene denda & baru tahu ada sistem denda mendenda ni... muhahahha.. Thats y la, my dear selalu bising kalau saya pos barang letak setem seciput punya "sen".. hihii

Apa2 pun, thanks tau Queenpink, hadiah semuanya ok.. Alhamdulillah FM pun ok je, cuma pecah sikit je.. tu pun tak berapa terjejas sangat pun.. :-) 

6 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown July 11, 2011
wah hadiah lagi! tahniah kak!
Puan Kutu Puan Kutu July 12, 2011
banyaknya dpt hadiah..oh yer rajin join ga kan.hehe..sistem denda tu pun sy pernah kena.yg tak bestnya lmbt tau..dah la gmbar konvo..mitak kwn tolong poskan.smp skang menyesal sbb takde gmbar konvo..hukhuk
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 12, 2011
congrats ina..byk sgt mnang smpi xigt mnang dlm GA ape eh,hehe.. XP
adyna AB adyna AB July 12, 2011
akak pernah gak kena dl..kena tmbh lima posen hehehe
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 12, 2011
jijah : thanks tau.. hihii

Puan Kutu : Alaa lg kesian.. 2 la, dah takda gambar kenangan kan..

nisa : hihiii.. thanks

adyna : sy lebh 30sen dr akak.. hahha
Ardini Humaira Ardini Humaira July 14, 2011
bertuahnya!
tahniah tau :)