Rezeki di pagi hari..

Alhamdulillah.. syukur sangat2.. ada kemenangan di pagi hari.. :-) Thanks to Kak Fieda sebab inform saya pasal kemenangan ni.. Kali ni saya menang Contest Shawl Cantik Untuk Dimenangi dari blog Little Mama's Diary 


 Actually hanya 7 orang je pemenang tapi tiba2 penganjur bermurah hati untuk tambah lagi 2 pemenang.. so, ada 9 oranglah pemenang semuanya.. Nama saya ni pulak cabutan yang ke 8.. Alhamdulillah.. itu dinamakan rezeki.. :-) Kalau penganjur pilih 7 orang je, dah sah2 lah.. saya tak menang... :-) tapi alhamdulillah, rezeki saya tetap ada....    

Saya menang tudung ekspress lelabah hitam.. sepantas kilat saya pergi seach tudung ekspress ni macamana.. yela, tak pernah tahu pun sebelum ni.. hihii




 Selepas di search, inilah tudung ekspress lelabah hitam tu.. cantik jugak.. hihii.. Kredit to Radiusite.. Kalau u all nak tudung or shawl cantik2 kan, u all pergilah terjah Radiusite ni.. seriously, cantik2 & murah.. Tudung ekspress lelabah hitam ni RM38 harga sebenar dia RM45

Apa2 pun saya suka sangat sebab ada rezeki dapat tudung ni.. Thanks to Little Mama's Diary    

Keputusan Penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 38

4 comments.. read them below or add one

nurshaf nurshaf July 18, 2011
cantik tudung tu, tahniah ye
jamilahamzah jamilahamzah July 18, 2011
lelabah ker? sapa ntah bagitau kata 2 ikan keli..huhu...
Unknown Unknown July 18, 2011
kak sumpah cntik tudung ni! tahniah la menang! untung.hhee
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 20, 2011
congrats ina!!! Wah, bergaya la ina pakai tudung nie eh nnti.. >_<