Yeayyy Alisha dah tumbuh gigi...

Sukanya dalam hati.. sebab saya baru je perasan Alisha dah tumbuh gigi rupanya.. Anak ibu dah nak besar yer.. hihii Alisha yang tumbuh gigi tapi saya yang Excited.. muahahhaa

Actually, 2 3 hari ni saya memang sentiasa check samada gigi Alisha dah dapat rasa dengan jari ke belum tapi takda pulak.. Sekali petang ni mandikan Alisha teringin nak rasa lagi.. Tiba2, tu diaaaaaaaaa... dah dapat rasa gigi Alisha.. 2 batang dekat bawah.. horraaayyyyy saya seronok.. hehehhee

Ohya, baru saya perasan, that y la, seminggu ni Alisha asyik terjelir2 lidah je.. ala2 gesel lidah dekat gusi bawah dia tu.. nak tumbuh gigi rupanya.. hihii

Orang cakap ada sesetengah budak bila tumbuh gigi akan demam tapi Alisha alhamdulillah la, takda demam takda apa2.. maintain macam biasa.. Syukur.. :-)

Seingat saya sepanjang umur Alisha ni, baru sekali je dia demam.. tu pun sebab ibu & abah alisha ni demam.. terpaksalah alisha "berkongsi" virus sekali.. hihii.. Khasiat susu ibu yang membantu alisha berlawan dengan semua virus2 penyakit tu.. Tumbuh gigi pun maintain je anak ibu ni.. heheh

P/s : Susu Ibu adalah susu no 1 terbaik di dunia..!!!
Yeayyy Alisha dah tumbuh gigi...

4 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown June 03, 2011
haah mmg pon kalau nak tumbuh gg akan demam.. bagus la anak akak tak demam..hehe

mmg bagus penangan susu ibu! dapat la baby baru kak...alisha nak kawan heheeee :P
NajiHa NajiHa June 03, 2011
wah,,xlama lagi pandai la alisha mengigit plak yer dah ade gigi..hehe.
ayahmamibaby ayahmamibaby June 05, 2011
seronoknye tgk perkembangan anak ni kan? Alhamdullilah Alisha x demam ye? Harap2 nanti Hafizi pun mcm tu..
suhaina laui. suhaina laui. June 05, 2011
jg2 yer nt alisha gigit ibu die hehehe