5k fans pertama LIKE GNC LiveWell Malaysia dapat hadiah!!!

Yap u all.. 5000 pertama fans GNC LiveWell Malaysia akan dapat gift.. best hokay!!!...




Bukan susah pun.. isi je nama, i/c, emel , alamat & nombor telefon lepas tu mereka akan hantar e-voucher dekat emel u all.. & then u all print out lah e-voucher tu lepas tu pergilah tebus dekat mana2 tempat pilihan u all..  Cepatlah u all.. saya pun nak berkongsi dengan u all ni.. biar kita sama2 merasa barang free.. muahahah..

Saya request GNC Sling Pouch Red.. Saya punyalah excited siap suruh my dear pergi daftar sekali tapi my dear tak nak pulak, tak berminat katanya.. wah mana boleh jadi!! saya minta pasword dia.. apa lagi.. saya lah yang tolong register.. puas hati..!! muahhah.. My dear punya, saya request GNC Sling Pouch Blue

Tak mau lebih2 cakap... cepat2 klik http://www.facebook.com/home.php#!/GNCMalaysia untuk register..

2 comments.. read them below or add one

hafizulhakim hafizulhakim June 23, 2011
register tu kat mana? x jumpa lah.
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 23, 2011
register dkt fb.. just klik link yang saya bag..