SESI PERKENALAN ANTARA SEMUA AHLI KSRS

Saya nak join KELAB SURI RUMAH SEDUNIA.. Wah.. jangan main2.. suri rumah pun ada kelab tau... hahhahaa.. 

Saya berminat nak join sebab saya ni suri rumah sepenuh masa.. sekurang2nya kalau saya join, takdalah nampak sangat yang saya ni tak up to date langsung kan.. Hey, i suri rumah tapi ada blog hokay..!! ;p

Nama : Noorzarina Binti Ahmad Tazari ( INA)
Umur : 28 tahun ( 25/02/1983 )

Tempat tinggal : Sungai Petani, Kedah.. Sebelum kahwin duduk dengan parent dekat Chemor, Perak.. tapi saya dengan bangganya nak bagitahu saya adalah anak kelahiran negeri Terengganu.. saya suke makang kepok lekor..!! hahhah *tiba2*

Email : zarina_naniey@yahoo.com.my
Status : Berkahwin dengan Mohamad sukri Bin Harmin
Anak : Nur Alisha Binti Mohamad Sukri ( 9 bulan )
Pekerjaan : Suri Rumah sepenuh masa
Facebook : zarina tazari

Alamakk sorrylah Puan Bee banner takda la.. boleh buatkan untuk saya tak... tolong ek.. ;-).. terima kasih in advance lah.. hihii 

Iklan churp2 : http://www.churpchurp.com/zarinatazari/share/churpchurp-invite

Kalau u all pun nak join jugak kelab ni... klik dekat Sini or Sini   

IntaNBerliaN @ Zarina 

{ 16 comments.. read them below or add one }

rafina mimi abdullah rafina mimi abdullah June 20, 2011
bagus ina..nanti kita akan adakan aktivit secara berperingkat..tungguuuuuuu :)
Unknown Unknown June 20, 2011
ramping nya awakk
bila entah nak ramping gitu..
heheheh:p
NzA NzA June 21, 2011
salam kenal dik.....geng KSRS..
puanbee puanbee June 21, 2011
tui tu diana rampingya dia ehemmmm.. ok intan bee dah masukkan nama intan kat http;//honeyvsbee.blogspot.com , cer tengok dalam bloglist dh ade ke belum ? yee kalau tk de tinggal komen ye
mel haslina amir mel haslina amir June 21, 2011
salam kenal ina,akak pu ahli kelab gak ni,,suami akak org chemor,,hoo..hoo..apap pun salam perkenalan
Unknown Unknown June 21, 2011
cantiknya puan blog ni..salam kenal ya.
Unknown Unknown June 21, 2011
mula2 bukak td ingtkn akk ni ank dara ag.huhuh..tgk pic kt sidebar bru tau;p
Izan Ishak Izan Ishak June 21, 2011
salam kenal jugak dari kak izan... lepas ni jgn segan2 singgah belog kak izan ye~
Puan Kutu Puan Kutu June 21, 2011
wah aktiviti ksrs seterusnya,apa rahsia anda ramping?haha..btw sy dok kuarters atm semeling.p.buntaq tu tmpt sy dok lepak time muda2 dulu.keke..
addinahumaira addinahumaira June 21, 2011
salam perkenalan ...akak ahli KSRS gak...apa apa pun, kita sama lah orang ganung...**ttiba**...
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 21, 2011
alaa akak2 semua.. jgnlah tegur sgt pasal kerampingan pinggang sy tu.. malulah.. muahahh.. sbbnya skrg ni, dah tak brp nak ramping sbb menyusukan alisha dah jadi kurus kering.. hahha
juanita juanita June 22, 2011
Hai salam kenal,

Saya pun suke makan kepok lekor ganu walaupun saya bukan org ganu :)

Ahli ksrs
Lelord Lelord June 22, 2011
hehehe salam kenal gak dari akak
ct N honey ct N honey June 23, 2011
pandai jaga badan.byknya kampung,selalu balik kampung mana?slm pkenalan
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 23, 2011
ct N Honey : selalu balik chemor umah paren saya & parit buntar umah mentua.. :-)