Kucing berwarna jingga menjelma dalam mimpi saya!!!

MasyaAllah.. rasanya tak pernah2 saya mimpikan kucing selama ni.. Pelik, rupanya mimpi saya tu beri petunjuk.. 

"Semalam saya mimpi seekor anak kucing berwarna jingga masuk ke dalam rumah saya & berbaring di tepi dinding seolah2 sedang tidur.. saya pulak terfikir la time tu, macam mana kucing tu boleh masuk ke dalam bilik tempat saya jemur baju... sekali tengok cermin dalam bilik terbuka, so, saya terfikir, maybe ibu kucing bawak masuk.. dalam hati saya, tergerak nak panggil my dear suruh ambil bawa keluar kucing tu.." saya terus terjaga dari tidur

Ohya, untuk pengetahuan u all jugak, saya memang takut dengan kucing ni.. takdala nak pegang2 kucing.. tengok bolehlah.. kucing lalu dekat sebelah saya buat tak nampak je.. TAPI saya tak mendera kucing hokay.. hihii.. bagi makan lagi adalah.. tu pun campak perut ikan jauh2 je.. hahha

Back to the story, bangun pagi tu, saya cerita la dekat my dear pasal mimpi tu.. my dear diam je la.. yela, nak cakap apa kan.. mimpi.. biasala, mainan tidur..

Tapi nak dijadikan cerita, malam tu selepas maghrib, saya bau sesuatu yang busuk sangat macam bangkai.. saya cari2 la.. kot2 ada tikus mampus ke apa ke kan.. tengok2 dalam rumah takda apa pun.. sekali saya buka tingkap yang jarang saya buka.. MasyaAllah.. busuknya bau.. rupanya ada bangkai kucing mampus dekat belakang rumah saya.. siap berulat hokay!!! saya geli geleman... dah lah saya memang geli ulat2 ni... 

Sekarang barulah saya tahu kenapa saya boleh mimpi pasal kucing.. maybe kucing tu menjelma sebab nak bagitahu yang dia dah mati sampai berulat tu..!! wah, sangat hebat saya membuat andaian.. hahhah adoiiii

Apa2 pun, pagi ni, saya akan suruh my dear pergi bersihkan belakang.. tak tahan hokay!! busuk!!

P/s : Taknak lagi mimpi kucing yang bagi petanda dia dah mati.. bayangkan kalau itu adalah manusia..
Kucing berwarna jingga menjelma dalam mimpi saya!!!

0 comment... add one now