Dapat FM dari Kak Noriz @ Mama With 3 Heroes

Firstly, Thanks sangat2 dekat Kak Noriz @ Mama With 3 Heroes sebab sudi bagi FM dari Australia untuk saya.. Suker sangat2.. hihii

Actually, sebelum ni saya pernah menyertai GA, yang mana kalau menang dapat FM dari Australia.. Nak dijadikan cerita, Kak Noriz ni tepandang la kot GA yang saya join tu.. Lepas tu, Kak Noriz pun hantarlah komen dekat saya.. :-)


Firstly, saya macam terkejut + malu la jugak baca komen dari Kak Noriz ni.. Yela, tiba2 je tanya saya nak tak FM sebab Kak Noriz nak bagi dekat saya.. Saya ni pulak, malu2 la.. tak kan nak kata nak, nampak macam muka tak malu pulak.. tapi lepas dah berbalas komen dengan Kak Noriz ni, barulah saya dengan muka yang kelat & dengan perasaan malunya bagitahu nak.. huhuu *sigh* boooo sama saya sebab buat muka tak malu..

Pagi semalam saya dah selamat terima FM tersebut..


FM ada dekat dalam sampul ni..hihii


Tadaaaa inilah khazanah yang ada dalam sampul dekat atas tu.. Ada FM Australia, ada koala Australia.. Yang kertas warna kuning tu, sedikit kata2 ringkas dari Kak Noriz.. hihii

       
Haa tengok ni, saya dah siap letak FM tu dekat peti ais.. FM pertama yang melekat dekat body peti ais saya.. muahahaa.. Saya suka sangat.. My dear pun suka, boleh pulak 1st time my dear buka peti ais semalam, my dear terpandang FM ni, siap boleh main2 pulak FM tu.. hahahahaa... *jangan marah ya sayang.. muah*


Haa yang ni pulak, tengoklah tu, koala tergantung dekat TV... hahaaa.. Alisha rendah lagi, lain kali, jangan harapla koala tu nak duduk diam2 dekat situ.. mesti sampai dekat tangan Alisha la.. hihii 

So, Kak Noriz jangan lah risau yer.. kami menghargai pemberian Kak Noriz.. :-).. Ohya, harini 06/06/2011 adalah Anniversary Kak Noriz yang ke 7.. Alhamdulillah.. semoga kekal hingga ke syurga.. :-)

Anniversary Wishes

Sebenarnya saya suka baca blog Kak Noriz ni.. sebab Kak Noriz suka cerita tentang dia sekeluarga, tentang anak2.. saya memang suka baca cerita berbentuk kekeluargaan ni.. best.. dengan cerita anak2 la, makan2 la.. haha.. Kalau u all pun nak baca, terjah la blog Kak Noriz yer.. :-)

P/s : Thanks again, semoga kita terus jadi kawan :-)       

3 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown June 07, 2011
alamak... segannyeeee!
hehe, takde apa pun sgt... syukurlah intan suka...FM yg ciput dan sgt simple... dan mekasih byk promote blog pulak.....huhu, sapalah kita ni...

eh, bersihnya pintu fridge awak.. umah akak punya serabut dgn mcm2 benda tampal...hehehe
Suziey Ahmad Suziey Ahmad June 07, 2011
waa cutenya FM tu..tahniah..rezeki :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 07, 2011
hahah mmg bersih pun... FM kak noriz la yg merasmikan fridge sy tu.. hihii

thanks tau kak noriz.. :-)