Kejutan untuk 11 nama di entry ini.. (",)

Memandangkan hari ni 25/02 @ tarikh lahir saya, secara tiba2.. *cewahhh.. hihii... hati saya tergerak untuk lagi sekali bagi hadiah kepada TOP KOMENTAR di blog saya... (^_^)


Saya nak bagi hadiah untuk 10 nama yang jadi TOP KOMENTAR di blog saya pada bulan FEBRUARI 2013... Senarai nama ni, saya ambik setakat petang semalam, ketika saya nak buat entry auto publish ni.. (",)


Ohya, bukan setakat 10 orang top komentar tu je.. tapi saya nak tambah lagi satu nama.. SALLY YATIE.. Dia salah seorang yang rajin singgah blog saya... Walaupun saya tak terjah blog dia, tapi dia tetap jugak terjah blog saya.. saya sangat2 hargainya...!! Opstt sebelum bersalinkan Aqilah, saya pun selalu ke blog Sally Yatie ni, tapi sekarang dah tak macam dulu... boleh kira dengan jari je pun...

Eh, lupa plak nak bagitahu, hadiah yang saya nak bagi tu, SAYA AKAN BAGI BULAN 6 NANTI... sebabnya akhir bulan 5, insyaAllah kami akan balik Terengganu.. so, saya akan bagi barang khas dari terengganu.. (",)


INI HANYA CONTOH KAIN BATIK SARUNG TERENGGANU-SUMBER

Untuk 5 nama teratas TOP KOMENTAR (Mimie, Waniey, MV, Cma & Nur) + SALLY YATIE, insyaAllah saya akan bagi kain batik sarung buatan Terengganu.. 

Kain batik sarung tu, tak semestinya u all pakai harian sambil masak kat dapur tau.. U all boleh je buat kain baju kurung ke.. kain baju kebaya ke... kain baju baba nyonya ke.. apa2 je... (",) Nanti saya akan cuba cari corak yang sesuai untuk buat baju kurung or kebaya.. (^_^)

Untuk yang 5 lagi TOP KOMENTAR (Jijah, Muni, Naniey, Azi & Yati), saya tak pasti lagi nak bagi apa.. nak kene tengok bajet time tu.. ahhaha.. Ikutkan hati, nak je semuanya saya bagi kain batik sarung.. tapi tu la, sehelai kain batik sarung Terengganu pun, harga dah nak dekat RM30.. hihiii.. 

Apa2 pun, tengok dulu ye u all.. kot2 saya boleh dapat harga murah ke... (",).. Setakat ni, untuk 6 orang yang saya sebut tadi, CONFIRM SAYA AKAN BAGI KAIN BATIK SARUNG TERENGGANU... Lagi 5 orang, tunggu dan lihat je la yer.. hihii

P/s : Hari ni saya balik Chemor sampai hari Sabtu (",)

P/s : My Dear cakap kat Kedah pun boleh beli kain batik tapi saya taknak sebab nak beli yang Terengganu punya.. sebab dekat terengganu terkenal dengan kain batik.. hihii (^_^)

P/s : PM saya alamat & no h/p u all.. dekat facebook saya... Tapi bulan 6 baru saya bagi yer.. Saja nak buat entry awai2 sebab nak bagi hadiah TOP KOMENTAR ni sempena bulan kelahiran saya.. (^_^).. Kalau postponed kan, takut saya ubah pikiran pulak.. ekekkek

{ 43 comments.. read them below or add one }

intanfirdaus247 intanfirdaus247 February 25, 2013
Salam Ina...Tahniah kepada depa semua..:)
Ibu Lala Ibu Lala February 25, 2013
nak jugak...wahh untung la sape yang dapat hadiah tu...tahniah...
careno careno February 25, 2013
untung la yg berjaya tu... tahniah...
syawalsimpsons syawalsimpsons February 25, 2013
alahai bestnyer...sayang tak tersenarai...tahniah buat dorang ni
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 25, 2013
weeee nama wani ada disitu...xsangka plak sebab wani skang ni bz jd lambat nk singgah blog kak ina..Alhamdulillah tersenarai gak....tima kasih tau...alamat wani kak ina simpan lagi x?
intanfirdaus247 intanfirdaus247 February 25, 2013
Dan.."Happy Birthday Buat Ina"
Unknown Unknown February 25, 2013
wahhh .... tahniah buat mrk ^^
Miss N™ Miss N™ February 25, 2013
speechless..!
Tak sangka nama nur ada dalam senarai tu..

Akak adekan alamat Nur...kalau tak ada, Nanti Nur PM ye kak...
Miss N™ Miss N™ February 25, 2013
Apapun, terima kaseh sekali lagi kak... :)
Unknown Unknown February 25, 2013
tahniah buat mereka.. nama deqla xde..x cukop top lagi tu....huhu
MaMa3HerOO MaMa3HerOO February 25, 2013
Bestnye nk dpt hadiah..tahniah kpd yg menerimanya..
Umialya Umialya February 25, 2013
tahniah.. mereka mmg hebat
Qashmere Qashmere February 25, 2013
Wah..hadiah best2 nya..congrats pada pemenang
ayut ayut February 25, 2013
tahniah bt top komentar....akak nk g terengganu ea nnt.memboronglah nnt jawab yer.hihi
QasehnyaRania QasehnyaRania February 25, 2013
tahniah buat mereka .
selamat hari lahir ina :D
Puan Kutu Puan Kutu February 25, 2013
uwaa nak batik sarung jugak.hehe..

gurau je apa ina bg terima dengan hati berbunga2..lgpun mmg rajin bebel kt sini,bkn nak harapkan hadiah..:)
Masya Masya February 25, 2013
tahniah buat semuanya.... murah rezeki... sy jer dah jrg tglkan komen.. tp sy baca entry ina.. cuma x sempat nak komen jer.. dtg maraton..
NoEn NoEn February 25, 2013
tahniah kpd penerima hadiah ;)
Unknown Unknown February 25, 2013
happy besday..tahniah pada top komen...hai ke ganu kiter
Unknown Unknown February 25, 2013
Alhamdulilah ada pulak nama jijah.. hehe tq kak ina..

syukur...rezeki anak :) t jijah pm alamat kg..
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI February 25, 2013
thniah kepada mrka semua.. hppy borthday kak..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 25, 2013
salam kak ina..
alahai..cma ade tercalon jgk ye..?
mekasih kak ina..
nnti cma sent details tau..
Nida Mohd Nida Mohd February 25, 2013
wah..bestnya dapat kain batik tganu
AnonymousAnonymous February 25, 2013
wah tahniah utk mereka semua !
haryati haryati February 25, 2013
alamak... masuk jugak dalam carta ke? hihi... terima kasih ina...
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah February 25, 2013
selamat hari lahir kak ina..
Mrs Velentine Mrs Velentine February 25, 2013
terima kasih kak,,sorry lambat sikit bagi detail k,,demam skg ni...tq kak...
Cik Rose Cik Rose February 25, 2013
wah, tahniah ye :) bestnya dapt hadiah :)
maszull maszull February 25, 2013
assalamualaikum intan...tahniah2 buat mereka...:)
emarieys emarieys February 25, 2013
tahniah pada yang tersenarai...owh, nak ke terangganu yer..
eija_sweetmama eija_sweetmama February 25, 2013
Tahniah buat semua kawan2 yg jd top komentators di blog ina..,

k.eija skrg ni dh kurang BW, tp if berkesempatan tetap akan cuba BW n komen di blog kawan2..:)
Unknown Unknown February 25, 2013
Hari ni birthday kak Ina?
Happy birthday. Semoga panjang umur dan murah rezeki selalu ^_^
Thankyou ^_^
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra February 25, 2013
wahh, bestnya dapat kain batik, hihi.. selamat hari lahir akak, semoga akak hepi2 salu, ;-)
Nora Karim Nora Karim February 25, 2013
la... birthday ina ke hari ni? Barakallahufiq ina... Moga panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki... (^_^) Amin...
QA's ~ mamapapa QA's ~ mamapapa February 25, 2013
wah..untungnya they olllssss..
hepi bday utk ina :)) welcome to the club,uhuhuh!!k'imi bakal mnjejak 31 dh this year..sob...sob..sob...umur dh lanjut..ibadah padaNYa sekelumit je..itupun blm tentu valid ;(
fieda fieda February 26, 2013
tahniah buat mereka..kak fieda takdok..hihihi
aziazib aziazib February 26, 2013
eh xtau komen sy tadi diterima ke tak.. btw tq ye intan.. moga murah rezeki intan sefamily,... nnti sy kasi detail...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 26, 2013
wah..bestnye..
untung diorg, hehe..
baiknye Ina nie..
time b'day awk, awk lak kasi org hadiah, hihi~.. ^_^
Mimie Mimie February 27, 2013
Alhamdulillah rezeki sy...insyaAllah nti sy pm alamat kat kak ina ye...busy la nih...nak2 lappy rosak..huhuhu