Lagi 3 hari sebelum IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013 melabuhkan tirai..

Hari ni dah 25/02.. So, ada lagi lebih kurang 3 hari IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013 nak melabuhkan tirai... Jika ada antara u all yang masih berminat untuk menyertai IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013 ni, cepat2 join tau... (",) 

Alhamdulillah, jumlah peserta dah 400++.. Sangat2 terharu dengan sambutan yang u all berikan.. InsyaAllah, jika Tuhan kata u all ada rezeki untuk dapat hadiah dalam giveaway ni, pasti ia tetap jadi milik u all.. Tapi andaikata sebaliknya, jangan frust tau.. kerana Tuhan dah aturkan rezeki u all yang lebih baik dari ni... (^_^)

InsyaAllah minggu ni saya akan start berkunjung ke blog semua peserta untuk tengok entry u all tu yer.. Alaaa jangan risau.. saya sekadar ingin menerjah entry u all.. bukannya nak cek betoi or salah.. hehe.. Ohya, dekat sini saya nak umumkan..

PLEASE ALERT

MINGGU DEPAN SAYA AKAN KELUARKAN SENARAI NAMA PESERTA.. SAYA BAGI TEMPOH SAMPAI HARI SABTU MINGGU DEPAN UNTUK U ALL SEMAK LINK ENTRY U ALL ADA OR TAK.. 

MINGGU SELEPAS SENARAI NAMA DIKELUARKAN, SAYA AKAN UMUMKAN SENARAI PEMENANG, SAYA BAGI TEMPOH SEHINGGA HARI SABTU MINGGU TERSEBUT UNTUK PEMENANG BAGI ALAMAT, JIKA TIDAK, SAYA AKAN UMUM NAMA PEMENANG YANG BARU..

Tarikh sebenar saya akan publish entry senarai nama & entry pemenang, saya sendiri belum pasti.. tapi saya akan usahakan untuk publish pada hari isnin minggu yang saya nyatakan di atas.. dengan kata lain, hari isnin yang akan datang, saya akan keluarkan nama peserta & hari isnin lagi sekali, saya akan umum pemenang.. (^_^)

Apabila keputusan telah diumumkan, ianya adalah MUKTAMAD.. kecuali kalau pemenang tak serah diri, baru umum pemenang yang baru (^_^).. Ohya, Alisha yang akan cabut undi nanti.. jangan risau.. ianya dilakukan secara adil & saksama.. saya tak makan bodek.. *tiba2.. ahhaha

Lagi 3 hari sebelum IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013 melabuhkan tirai..

{ 27 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons February 25, 2013
dah draft, x join lg ni..mmg kena join ni
Unknown Unknown February 25, 2013
baik..berita paham... hihi.. x sabar nk tahu senarai pemenang.. hrp2 mengena.. ;)
emarieys emarieys February 25, 2013
akak pun dah lupa akak join ke tak..takapalah kalau akak tak join..tak sempat sangat...busy sangat...minggu ni kena pergi penang pula.
Umialya Umialya February 25, 2013
xper, akak mo bodek alisha jer, hihihi
Unknown Unknown February 25, 2013
gud luck pada peserta yg joinkan diri ye..sy?hee..mood agak kelaut..
eija_sweetmama eija_sweetmama February 25, 2013
wah 400++ yg joint, ramainya..

moga ada rezeki k.eija jgk..sbb hadiahnye besh2..
QasehnyaRania QasehnyaRania February 25, 2013
in shaa ALLAH..semoga berjay buat semua
Unknown Unknown February 25, 2013
Tak lama lagi GA ni tamat..
Tak sabar nak tahu siapakah pemenangnya nanti ^_^ hee

Goodluck untuk para peserta :D
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 25, 2013
salam kak ina..
hehe..berdebar2 plk rase.. :p
kluade rezeki cma nnti..alhamdulillah..
gud luck utk semua peserta & kak ina..

hah.. uols yg belum join tu ape lg??
cepat2 tauuu... :)
Unknown Unknown February 25, 2013
..sayakah yg bertuah itu??...hahahah kita tungguuuu....
umiawadah umiawadah February 25, 2013
detail dah tu...ok saya faham...
Alisha...comellah awak..(bodek alisha je ni tau)

p/s:hari jadi ye hari ni..
Hepi Besday ye...

ecadwinkyasha ecadwinkyasha February 25, 2013
kalau ai tak menang,ai xnak masuk blog ne lagi tau...hahaha


SELAMAT HARI TUA Puan Zarina :P
Ibu Lala Ibu Lala February 25, 2013
Cepat cepat. Tak sabar nak tahu pemenangnya.
Miss N™ Miss N™ February 26, 2013
maklumat diterima.... :)
Unknown Unknown February 26, 2013
ok berita faham..hik..mg ada laa rezeki ..kan
fieda fieda February 26, 2013
harap2 naik la nama kak fieda..
shahdiana shahdiana February 26, 2013
tegas...adil...& berhemah...hehehe...tetiba....
Cik Rose Cik Rose February 26, 2013
wah, ramai tu yang join .. gud luck untuk semua peserta :)

Tak sabar nak tahu keputusannya...
aziazib aziazib February 26, 2013
sy dh join,,,,nnti dtg check ye... hrp2 ada luck
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 26, 2013
saperlah yg bertuah menang hadiah2 yg menarik tu...ramai yg join kan
Unknown Unknown February 26, 2013
harap2 ada rezeki anak buat jijah.. hhehehe
fieda fieda February 28, 2013
tolong lah naik kali ni nama kak fieda..