Dapat panggilan dari Nuffnang

Semalam Nuffnang telefon saya..!! Terkejut tau sebab tak percaya Nuffnang telefon.. hihii.. Tapi lagi FRUST sebab tak jawab panggilan tu.. huwaaaaa... Actually petang semalam, saya ada dekat dapur, handphone pulak dalam bilik.. So, kalau handphone berbunyi, memang sah2 saya tak dengarlah kan... Bila saya ambik handphone, tengok ada missed call dari no KL.. Saya pun call la balik....

Perbualan saya & NUFF ni, guna 2 bahasa tau, Nuff cakap omputeh, saya melayu + omputeh... sebab saya tak reti nak speaking London..ahhahha... Orang cakap saya paham, saya nak cakap balik tu tak reti.. ekkekek (^_^).. Tapi perbualan, dekat bawah ni, saya tulis melayu je la yer.. hihii

ME : Hello, Awak ada call saya ke tadi

NUFF : Sape ni.. U yang call sini or u dapat missed call dari nombor ni?

ME : Saya dapat missed call dari nombor ni.. Baru je kejap tadi.. pukul 6:16 petang...

NUFF : Apa nama awak & apa no handphone awak?

ME : Nama saya Noorzarina & no handphone ................

NUFF : (Maybe duk tulis apa yang saya cakap.. lepas tu dia cakap..) Ok, saya pun tak tahu sapa yang call tadi.. tapi u tunggulah, maybe esok dia akan call balik

ME : Ok.. btw, boleh saya tahu, u dari mana yer?

NUFF : Nuffnang

ME : (Saya macam tak paham & tak clear dengan sebutan dia..).. Eh, apa tu?

NUFF : Blog advertising

ME : Ooo Nuffnang.. Ok2.. thanks (Suara terus ceria.. hahha)

Lepas dah putuskan panggilan, saya rasa terkejut sangat sebab tiba2 Nuffnang call.. Saya duk pikir2, ntah2 Nuffnang nak bagi "job"... hahahha... Tapi bila malam tu, saya bw, terbaca plak entry FIZA yang Nuffnang call dia sebab nak bagi Sponsored Post...!! Huwaaaaaaaaaa... ke Nuffnang call saya pun sebab nak bagi sponsored post jugak... Alaaaa.. time tu rasa ruginya.. dah la ini yang saya tunggu2 selama ni.. ahhahha... Lepas ni, saya taknak berjauhan dengan handphone dah la.. ekekekke... Kalau ada rezeki, Nuffnang telefon la saya balik hari ni, kalau takda, takpala.. tunggu je rezeki akan datang... hihii (^_^)
Dapat panggilan dari Nuffnang

{ 35 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown February 27, 2013
hahaha.. Kalau ada rezeki akak skeluarga, ada lah tu.
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit February 27, 2013
Mungkin dia akan call balik hari ini ina kena tunggulah...
Mrs Velentine Mrs Velentine February 27, 2013
takep kak ..kalau rezeki pasti dia call hari ni
Izwa Kamaruddin Izwa Kamaruddin February 27, 2013
insya Allah ade rezeki lagi tu :)
Sidratul Muntaha Sidratul Muntaha February 27, 2013
ade rezeki tu adelah
jgn riso sgt
inazamri inazamri February 27, 2013
ina mmg surirumah contoh.dok umah je tp income masyukkk.
Miss N™ Miss N™ February 27, 2013
waaaa...rezeki tu..tp xpe kak..tunggu lagi.. kalau de rezeki tak kemana...tp jgn jauh2 dgn telefon tau...

*pesen nur pula telefon dgn nur mmg xberenggang...tidurpun telefon kat sebelah..hihihi
NinaAz NinaAz February 27, 2013
bestnyaa dpt calling dari nuffnang :)
Fiza Rahman Fiza Rahman February 27, 2013
Alaaa...ina, iyerlah tu. Cuba check email. Harap2 ada lah rezeki NUFFNANG call balik.
SumeSakan SumeSakan February 27, 2013
Wahhh bertuahnya...x pe..x pe tunggu ag..insyaallah klu dah tertulis tu rezeki kita pasti adanye...
Annamariana1989 Annamariana1989 February 27, 2013
wah, bestnya.. anna pon masih tertunggu2 ni..
Unknown Unknown February 27, 2013
wahh bukan calang2 blog la yer nuffnang siap kol tu..hihi..
Unknown Unknown February 27, 2013
wow... memang best tu
Lyaa Suriany Lyaa Suriany February 27, 2013
insyAllah ada rezeki tu akk
Unknown Unknown February 27, 2013
seronok nyeee...

hope ade lah rezeki akk nt =)
Unknown Unknown February 27, 2013
Xreti lagi guna bnda tu
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI February 27, 2013
insyaALLAh ada rezeki dia kol lg tu..
PERMATABIRU PERMATABIRU February 27, 2013
blog intanberlian mmg best..:)
Si Matatajam Si Matatajam February 27, 2013
Alahai..takpa la...kalau ada rezeki tak kemana tu
GREENJADE GREENJADE February 27, 2013
alaa ruginye...xpe...xpe..ade rezki lg tu..
Emmymazli Emmymazli February 27, 2013
insyaallah... ada rezeki untuk awak nanti... tunggu la yer... heheheh
- AZIE - - AZIE - February 27, 2013
xpe ina, ada rezeki lain pulak nti..
Unknown Unknown February 27, 2013
wah bertuah nye ina..ade lagi rezeki tu nanti..
Ayue Rejaluddin Ayue Rejaluddin February 27, 2013
Kalau rezeki tak kemana kak... =D
Dylla Abas Dylla Abas February 27, 2013
wahhh...murah rezeki :)
Unknown Unknown February 27, 2013
Seronoknya.. Insyaallah kalau ada rezeki, nanti adalah dia call balik ^_^
Unknown Unknown February 27, 2013
mudah2an ada rezeki akak yg berlipat ganda.. amin3xx
haryati haryati February 27, 2013
alamak...sedihnye... takpe klu ada rezeki confirm dia call balik ye...
aziazib aziazib February 27, 2013
ina.. sy pn dpt offer sponsor post dr nuffnang. tp nuffnang xtelefon pn sy. we all berhubung thru email. mybe ina xreply email tu yg dia call. nuff tgh cari 45 ibu bapa utk buat review diapers produt. jumaat ni dateline first task dn second task pertghan bln 3. sy xberani nk publish entry dpt offer sbb mcm xpercaya. mybe pas done semua task bru sy story besar2a.... hahs..

hrp ada rezeki alisha dn aqilah ye... bertuah kita sbb menjadi ibu. klu tidak mana mgkin blog suam2 kuku sy tu nk dpt sponsor post. lainla ina mmg lyk sgt2....
Mimie Mimie February 27, 2013
insyaALLAH ada rezeki akak nti :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 27, 2013
salam k.ina..
heee..tu tandanya blog akak ni dah semakin pemes dan berjaya memikat hati advertiser!
tahniah tau kak :)
fieda fieda February 28, 2013
akhirnya dapat jugak.