Yahoo to Google

Saya dah nekad akan tukar emel blog saya ni dari yahoo kepada google... baik tukar awai2, nanti saya pun takyah pening2 kepala lagi pikir nak tukar or tak.. Dah tukar senang.. lama2 nanti mana tau google ketatkan lagi memang wajib pakai emel google.. huhuu

Rasanya lepas saya tukar emel ni, siapa2 yang letak blog saya sebagai bloglist tu tak dapat update terkini dari saya kot & saya pun tak dapat update terkini dari bloglist saya jugak ke ek.. huhuu... kira macam nak kene follow balik ke ni..

Emm tak kisah la pe2 pun.. malas nak pikir banyak2.. sementara follower pun tak ramai sangat lagi ni.. saya akan tukar sekarang la.. Kalau kita sama2 tak dapat update terkini blog masing2.. kita sama2 follow balik la yer... huhuu

TQVM..
Yahoo to Google

{ 7 comments.. read them below or add one }

rafina mimi abdullah rafina mimi abdullah April 24, 2011
rasanya x perlu follow balik kot zarina..update blog pun rasanya x de sangkut paut dgn penukaran ke emel google tu..
IntaNBerliaN IntaNBerliaN April 24, 2011
betoi ke ni k.mimi.. bagui la camtu.. takda nyusah keje saya hihii
Cute MuM Cute MuM April 24, 2011
ada gak baca pasal nie..
tapi belum tukar pon lagi..
penat gak kalo nak follow semua balik..
Camie Shid Camie Shid April 25, 2011
Salam..... sj blogwalking... lama dh x on9..... Sy dtg ni nk bt kunjung balas... thx singgah blog sy... Err... perlu tukar email add ke google ker.....?
fyna ahmad fyna ahmad April 26, 2011
huhu..tukar cpt2 dear..senang kan..



jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/
Sal Saari Sal Saari April 26, 2011
ye betul lebih baik tukar..
kunjungan balas..