Kami bergurau je la sayang....

Tajuk kasi gempak... hahaaa.. Macam biasa la.. of course la cerita saya ni tentang si alisha tu... ;-) Kalau sebelum ni alisha ni takut sangat la kalau saya tinggalkan dia kan.. tapi semalam, dah ada lagi satu perkembangan pulak...

Semalam, macam biasala, saya & my dear ni suka bergurau.. gurauan manja suami isteri.. hihii.. Kali ni my dear usik saya dengan satu benda ni.. yang memang saya tak suka.. *geli hokay my dear.. uwekk ;p*.. so, saya ni pulak macam biasa la... menyorok la.. tutup muka dengan bantal la.. macam2 gaya la jadinya.. hahhahhahha..

Si Alisha ni pulak jadi pemerhati je gelagat ibu & abah kesayangan dia ni... tapi tiba2 je si alisha ni menangis.. sampai tak keluar suara hokay!!... rupanya2nya si alisha ni takut melihat ibu dia macam tu *ingat ibu dia kene dera kot.. ;p*... hahhahhah "alaa sayang... ibu & abah bergurau je.. bukan gaduh pun.." hihii

So, dari sini saya dah dapat fikir yang si alisha ni dah mula faham dengan apa yang dia lihat.. kalau sebelum ni, dia takda reaksi apa2 pun.. tapi sekarang dah makin banyak reaksi ni... But it's ok.. at least saya tahu yang otak alisha sekarang dah makin cepat tangkap sesuatu benda.. start dari dia dah mula faham apa fungsi buku cerita dia tu & sekarang ni pulak dia dah mula nak faham situasi pulak.. bagus2.... cepat belajar nihh..!! ;-)

Kami bergurau je la sayang....

2 comments.. read them below or add one

Zuwairi Aiman Zuwairi Aiman April 08, 2011
Salam kunjungan .. singgah lah ke blog saya ;)
jamilahamzah jamilahamzah April 08, 2011
saya tahu apakah bendanya 2....heheh..