Part 3 : Kenapa dengan saya ni..?!

Petang tadi saya dah pergi klinik.. Alhamdulillah takda apa2... Doc cuma cakap saya elergic.. maybe alergic apa2 makanan la.. so, saya kene la pikir2 apa yang saya makan sebelum tu.. huhuu


Alhamdulillah sekarang dah makin ok.. ;-)

Ohya, pasal saya nak pitam tu, doc cakap efect daripada kegatalan melampau saya tu la.. kegatalan tu dah buat tekanan darah saya drop.. huhu

Apa2 pun, syukur kepada Tuhan sebab dah makin okay.. ;-)
Part 3 : Kenapa dengan saya ni..?!

4 comments.. read them below or add one

jamilahamzah jamilahamzah April 22, 2011
ari rabu baru ni k.ja pegi kursus... dia ckp alergik yg teruk blh sbkan salur darah mengembang... jg darah x dpt dipam dgn baik... so, kita boleh pitam... sb 2 ler ina jd cm2... erm, igtkan alisha nk dpt adik...heheh

dh tau ker ina alergik per?
IntaNBerliaN IntaNBerliaN April 22, 2011
eee poyo je k.ja... thn dpn ler adik alisha... muahahaaa

Haa tu la k.ja.. sy br tahu rupanya alergic yg teruk smpai mcm tu skali... lps ni sy perlu lbh berhati2...

sy pun tak pasti lg ni alergic apa tapi myb udang kot sbb 3 ari sblm tu sy ada mkn char kuew teow udang & pasembor.. i2 je la mkanan yg lain dr ari biasa pun..

tp slain tu, sy pun alergic pd serangga jugak.. persekitaran jugak
QisAina Kreatif ( 002212275-D ) QisAina Kreatif ( 002212275-D ) April 22, 2011
saya taqkan awak contest

http://maya1stopcenter.blogspot.com/2011/04/baby-daddy-moment-contest.html
QasehnyaRania QasehnyaRania December 11, 2011
samala su pon alergik jugak..dlu udang besaq2 tak boleh mkn tau jadi gatal-merah2..

pas kawin boleh pula..cik assbenn ajaq lepas mkn udang tuh buat air limau suam...so dah ok skrg.. =)

cuma udang kecik j tak suka..
pulun udang besaq2 ja...
itu memilih namanya....hahahaa