Pati Herba Madu untuk kolesterol dan jantung yang sihat

Jangan pandang ringan tau bila badan kita mempunyai bacaan kolesterol yang tinggi kerana ia mampu membuatkan kita mengalami masalah jantung. Berita Harian tahun 2014 menyatakan yang 83% kematian adalah disebabkan kolesterol yang tersumbat di saluran jantung. Lagi satu pulak, masalah kolesterol tinggi ni, dia bukan je menyerang mereka yang berbadan besar tau, kawan saya yang kurus kering macam saya ni pun ada masalah kolesterol. Itulah orang kata kan, penyakit ni kalau nak menyerang, dia tak kira kita kurus ke gemuk ke, muda ke tua ke, budak-budak ke orang tua ke, sebab tu kita harus berjaga2. Mencegah lebih baik dari merawat. haaa gitu kekdahnya...


Sekarang ni saya nak kenalkan u all dengan satu produk ubat untuk kolesterol dan sakit jantung. Eh, bukan ubat hospital tau.. hehee.. Produk ni namanya PATI HERBA MADU, di mana ia berfungsi untuk membantu masalah berkaitan kolesterol dan jantung. PATI HERBA MADU ni diadun dari 6 jenis ramuan yang berkesan untuk menurunkan paras bacaan kolesterol, iaitu bawang putih, halia, lemon, pati cuka epal, madu lebah asli dan kurma. Kelebihan produk PATI HERBA MADU ni adalah dapat menurunkan kadar kolesterol, membersih saluran jantung yang tersumbat, menurunkan berat badan, melancarkan proses pembuangan, baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis selain dari membuang angin dalam badan.

Abah saya sendiri ada masalah berkaitan kolesterol ni, tu yang abah saya duk ulang alik ke hospital. Saya ada jugak bertanya dekat misi apa tanda-tanda yang kita nak tahu kita ni ada masalah berkaitan kolestrol tinggi ni. Tapi mereka kata takda apa kecuali kita kena buat pemeriksaan laboratorium, di mana jika ada masalah kolesterol tinggi, kita dapat lihat kadar kolestrol dalam darah melebihi paras normal.. Antara simpton kita mempunyai kolestrol yang tinggi adalah kita merasa cepat mengantuk, ianya berpunca daripada penyempitan pembuluh darah dan kadang-kadang ia menutup pembuluh darah di mana aliran darah yang membawa oksigen menuju ke otak mengalami hambatan, itu yang buat kita lebih mudah rasa  mengantuk. Kalau u all rasa letih, lemah, lesu maka sebaiknya pergi lakukan pemeriksaan kolestrol.


Tanda-tanda kita sakit jantung adalah terasa kebas di tangan kiri dan juga lengan. Kalau lengan tangan kiri kita rasa sakit yang berpanjangan, ada kemungkinan akan diserang sakit jantung dalam masa terdekat. Selain itu, kita jugak akan merasa sakit dada, secara detail nya, sakit di ulu hati sedikit ke sebelah kiri, rasa dia tu seolah-olah dada kita tu dihempat dengan benda berat. Ini antara contoh tanda-tanda sakit jantung, banyak lagi sebenarnya.


Dato' Malek Noor pun menggunakan PATI HERBA MADU ni tau u all... Kesnya bermula apabila Dato' Malek Noor mengalami sesak nafas dan dikejarkan ke hospital. Hasil pemeriksaan mendapati dua saluran arteri jantung milik beliau tersumbat. Sejak dari itulah beliau berusaha untuk mengubatinya sehingga bertemu dengan PATI HERBA MADU, sekarang ni Dato' Malek Noor dah jadi duta kepada PATI HERBA MADU ni.




Dekat atas ni antara TESTIMONI PATI HERBA MADU, kalau u all nak baca lebih banyak lagi testimoni, u all boleh KLIK LINK TESTIMONI ini. 


Untuk pengetahuan u all, PATI HERBA MADU ni dihasilkan secara 100% asli tanpa bahan pengawet. Ia telah pun memperolehi sijil GMP (Good Manufacturing Practice) serta mendapat kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia), selain itu, PATI HERBA MADU ini jugak adalah produk yang diyakini HALAL oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia. Kalau kita atau sesiapa sahaja yang mempunyai masalah seperti Gout, Kolestrol tinggi, sakit jantung, sakit dada, kebas tangan, darah tinggi, resdung, bolehlah cuba PATI HERBA MADU ni.. Harga sebotol PATI HERBA MADU ni adalah RM69 untuk semenanjung Malaysia manakala RM79 untuk Sabah dan Sarawak. Ohya, kandungan sebotol adalah 250ml.

NAMA SYARIKAT : Clear Herbs Sdn Bhd & Clear Herbs Trading

ALAMAT : D27-1 Jln TKS 2, Taman Kajang Sentral, 43000 Kajang, Selangor

FACEBOOK : Clear Herbs



CONTACT : 019-253 5796 / 013-362 7775 / 012-515 7396


{ 10 comments.. read them below or add one }

sitirohaida sitirohaida January 20, 2016
produk baru ni kan...baca testimoni macam best
nurmisnan nurmisnan January 20, 2016
nak belikanlah utk mak abah.. pasti mereka terus sihat segar beetenaga..
Fadzi Razak Fadzi Razak January 21, 2016
Tengok kandungan bahan dia memang banyak makanan sunnah macam madu dan kurma. Harga pun nampak berbaloi. Agak-agak macam mana rasa dia?
ienaeliena ienaeliena January 21, 2016
produk yg bagus utk menurunkan tahap kolestrol dlm badan :)
PinKy MoMMa PinKy MoMMa January 22, 2016
sekarang ni macam macam penyakit..pemakanan paling penting kan..kena jaga..pati herba madu ni sbb dia banyak makanan sunnah..tu yg buat tak sabar nak cuba ;)
Fiza Rahman Fiza Rahman January 22, 2016
Bahaya kalau ada penyakit jantung dan kolestrol ni. Tak rugi beli sebab banyak khasiatnya.
illy ariffin illy ariffin January 26, 2016
memang rasa nak cuba lah satu :)
Nisa Kay Nisa Kay January 29, 2016
Ok.. menarik produk niii.. boleh la kasi mak or abah cuba..
Jueliza Jamani Jueliza Jamani January 29, 2016
Bagus utk kesihatan ni.. kita yg muda boleh mencegah penyakit dgn mengamalkan produk pati herba madu ni