INTIMATE WASH @ PEMBERSIH WANITA AR-RAZI HERBS terbaikkkk!!!

Produk yang best harus berkongsi dengan u all... Benda2 yang buat saya teruja, kalau tak berkongsi nanti saya pulak yang "terseksa".. terseksa sebab memendam perasaan.. wah gitu kekdahnya... (^_^) Tau tak, sekarang saya dah jumpa satu produk pembersih wanita yang bagi saya dia super kebabooommmmmm...!!! Memang kebaboommmm pun produk pembersih wanita ni... Nak tahu produk apa, tengok gambar dekat bawah ni..


 Serius setiap kali selepas saya guna INTIMATE WASH @ PEMBERSIH WANITA AR-RAZI HERBS "aset yang paling berharga" tu terasa sangatttttttttttttttttttt nyaman..!! Rasa sejuk.... Alaa macamana nak cakap yer... Ermmm macam ni, rasa nyaman yang saya maksudkan tu macam selepas kita gosok gigi... dalam mulutkan rasa berangin.. rasa macam bersih je mulut kita tu kan.... Haaa macam tu lah rasa produk INTIMATE WASH @ PEMBERSIH WANITA AR-RAZI HERBS ni... Memang lepas cuci, "aset yang paling berharga", rasa berangin or sejuk tu buat saya rasa "aset yang paling berharga" tu tersangat lah bersih...!! Haaa gitu... Eh, u all, lupa nak explain... Miss V @ tuttt kita tu, saya bahasakan sebagai "aset yang paling berharga" la yer.... Tuttt kita tu memang aset yang paling berhargakan... heemmm hemmm paham2 sendiri je la yer... (^_^)


INTIMATE WASH @ PEMBERSIH WANITA AR-RAZI HERBS ni diformulasi dari ekstrak daun sireh segar, manjakani, pati sari bunga & antiseptik. Ni first time saya guna pembersih wanita yang ada daun sireh.. biasa guna yang ada manjakani je... Bila sebut daun sireh ni, terus saya teringat dengan sorang rakan opis saya dulu... Dia kata dia guna daun sireh untuk bersihkan "aset yang paling berharga" dia tu... Katanya bila cuci dengan daun sireh tu, "aset yang paling berharga" dia tu bebas dari keputihan... kira macam takdalah benda2 yang tidak diingini macam lendir2 ke atau apa je yang keluar dari "aset yang paling berharga" tu... Tapi dia bukanlah guna produk mana2 tapi guna daun sireh asli yang ada di rumah dia... rumah kawasan kampung memang senanglah nak tanam segala macam pokok kan...

Tu yang bila saya tahu INTIMATE WASH @ PEMBERSIH WANITA AR-RAZI HERBS ada daun sireh, jadi excited nak guna... bila dah guna tu, terasa berangin @ sejuk plak... lagilah double excited...!! Bab manjakani tu, tak nak cerita banyaklah... khasiat dia memang baguslah untuk kita ni kan... lebih2 lagi untuk kita yang dah kawen & dah ada anak ni.. Ia bantu merapatkan lagi Miss V kita tu.. alaa mengetatkan la tu maksudnya... Nak tahu lebih banyak lagi pasal manjakani, u all klik je entry saya di bawah label MANJAKANI ni haaa... Macam2 info ada... Dah tau apa info dia, dah berkenan & nak beli, u all boleh PM IDAYU... Nak tahu lebih banyak maklumat pasal INTIMATE WASH @ PEMBERSIH WANITA AR-RAZI HERBS ni pun dialu2kan untuk roger beliau...

 Bagi saya ianya memang berbaloi... guna sekadar setitik dua je.. buih memang dah banyak.. bayanglah sekali guna setitik dua, sebotol tu berapa bulan u all akan guna kan.. memang sangat2 jimat & berbaloi2... U all beli & try sendiri, baru u all akan dapat rasai apa yang saya rasa...    

P/s : Kalau u all berminat untuk jadi Dropship or penetrate, u all boleh contact Ar Razi Herbs or wassap ke nombor 011-1652 2455

{ 15 comments.. read them below or add one }

MOMMYLIN MOMMYLIN December 31, 2014
wow... lin klu bab pencuci ni, mmg fussy... tempat sensitive la katakan... not bad gak ar razi ni.
zazanizam zazanizam December 31, 2014
terbaik dari ladang! nanti boleh try :)
Unknown Unknown December 31, 2014
Jimat nih..guna sikit pun dah berangin ye.ada satu produk yang ayu raudhah jadi model iklan tu,cepat sangt habis,dah la cair je..memng tak puasa pakai..harga sampaii 8 ringgit.belum sampai sebulan dah licin botol.
FarahFerraDotCom FarahFerraDotCom December 31, 2014
pernah cuba yg jenis sejuk berangin macam nie jugak sblm nie.. tapi skrg dok maintain guna lactacyd ja..hehehe..btw nice sharing..=D
Unknown Unknown January 01, 2015
saya pn tngh guna yg 'berangin' tapi cair sngt pencucinya.
Unknown Unknown January 01, 2015
Lama dah X pakai pencuci mcm ni.. Kalau rajin, sya rebus manjakani + sireh je.. Leceh sikitlah.. Tp ok.. Kalau dulu suka pakai puteri binari ke apa jenama tu.. Best.
Unknown Unknown January 01, 2015
menarik jugak ni.. penting aset berharga kita ni
Maria Firdz Maria Firdz January 05, 2015
menarik... stakt ni sy guna lactacyd...
QasehnyaRania QasehnyaRania January 05, 2015
mcm menarik j
tp tu la su mmg pakai daun sireh asli je.. dri dlu. sampai skrg.
nasib umh mak kedah ada tanam, mak perak pon ada tanam.jimat
balik kl je kena beli .hihi
Tengkubutang Tengkubutang January 07, 2015
Al-Razi dah keluar produk baru? wwahhh
Puan Kutu Puan Kutu January 07, 2015
ina mmg pandai promote.sapa baca kompem nak.haha
lynndamya lynndamya January 14, 2015
Salam, wahh..bagus produk ni ye...untung dpt follow blog akak, klw x mmg xtahu apa yg patut dibeli, nak beli sebarang takut bahaye pulak, hehe...