Nak u all teka.. apa yang alisha takutkan dalam gambar ni.. (^_^)


Sebelum saya sambung lagi cerita tentang percutian kami di Pulau Pangkor.. saya nak u all teka gambar dekat atas tu.. Time ni 1st day kami di sana.. kira baru je nak pergi jejak pasir + main2 airlah ni.. hihihii

Dalam gambar dekat atas tu, alisha tengah lari dari "tuttt" tau.. alisha takutkan "tuttt"... So, saya nak u all teka.. apakah "tuttt" yang saya maksudkan tu... situasi dia.. u all pun tahu lah bila dah tengok gambar dekat atas ni kan.. (",).. Ini adalah kali pertama alisha ke pulau.. & baru first time jugak tengok "tuttt"..  

U all agak2lah kalau pergi main air di pulau.. apa yang u all akan nampak... imagine anak u all lah senang..hihii.. Kalau kita, maybe teruja tapi anak2 yang baru first time... takut la pulak.. hihii



Saya mencari orang pertama yang dapat teka dengan betoi.. Saya akan bagi dia FM seperti gambar dekat atas tu.. (",)

P/s : Petang nanti nak pergi klinik ibu & anak... berdebar2 untuk mengetahui result ujian darah untuk TIROID saya tu... Redha je la apa yang doktor akan bagitahu nanti....

{ 46 comments.. read them below or add one }

nur anis nur anis May 07, 2012
alisha takut ombak ke tu..huhu
Lynn Lynn May 07, 2012
Takut kasut biru basah kena air laut..hehehhehee
Unknown Unknown May 07, 2012
IntanBerlian, ketam gamak nyer..
dulu2 gi pangkor memang bersepah ketam..
ecadwinkyasha ecadwinkyasha May 07, 2012
alisha nmpk ketam kot.hahaha.ketam kejar alisha :P
Dylla Abas Dylla Abas May 07, 2012
alisha takut ombak ek..??
mimie.. mimie.. May 07, 2012
dia takutkan laut kan..takut dengan ombakk.. ^_^
Tie HT Tie HT May 07, 2012
alisha takut ombak yer..tp maybe akk bukan owang pertama saje nk nyeboks :)
iEdA iEdA May 07, 2012
alisha tkt ombak eh...tkut kena trk...hehe ^_^
mama_umar_maryam mama_umar_maryam May 07, 2012
hehehe,takut apelah tu ye..ombak ke..
Nida Nida May 07, 2012
takut ketam kecik kot... takpun takut ombak..hehe
Yumida Yumida May 07, 2012
scuba diving kot or banana boat
Reena Sidek Reena Sidek May 07, 2012
alisha takut tengok jetski kot...
nak kat ombak budak2 suka main air... :)
Masya Masya May 07, 2012
saya rasa alisha takut dengan ombak pantai kat pulau pangkor tu.. sebab dia tengah jalan² tibe² ade air datangkan mestilah dia lari... sebab amir pun pertama kali bawak pergi PD dulu macam tu....
mama irfan mama irfan May 07, 2012
ombak... tul x? hehee
Cikrosecute Cikrosecute May 07, 2012
Cik Rose Teka Ombak hihihi
syiela syiela May 07, 2012
Alisya takutkan ombak :)
Mommy_ima Mommy_ima May 07, 2012
Ombak! hihi.. :p
boleh teka banyak kali x?
Unknown Unknown May 07, 2012
cekpipah try teka eh..
mungkin ombak, sebab adik Cekpipah pon takut waktu pergi teluk batik tahun lepas..hehe
ummi_norseha ummi_norseha May 07, 2012
takut dgn air laut,pmbak yng dtg agknye..hi3 betul x..ha3
Shafiq Shafiq May 07, 2012
Alisha takut ombak. Hehe. :-)
.:fyzz:. .:fyzz:. May 07, 2012
ombak..
tui tak jawapan saya ...
mama lynn mama lynn May 07, 2012
wahhh susah nak teka ni. siapa betul siap ada adiah lagi. okey mama lynn ada 3 jawapan pilihan. hope ada yg betul

1. air laut
2. ketam
3. ikan
sueshe sueshe May 07, 2012
ombakkkkkkkkkkk!!!betul x???hihi
AnonymousAnonymous May 07, 2012
js rasa takut ombak...hehe...
betul kan alisha...
UmmiAbi UmmiAbi May 07, 2012
Alisya takut ombak eh?
fazzlim fazzlim May 07, 2012
takot ombak ahhahhaha
Unknown Unknown May 07, 2012
assalamualaikum...
takot dengan ombak..
macam saya keci-kecil dulu. ngee..
saya tahu, saya bukan orang yang first jawab. k takpe.. Haha
LYAfrina LYAfrina May 07, 2012
alisha takut ombak pntai..
fara lulu ^^ fara lulu ^^ May 07, 2012
Umang-umang atau ketam , hehe pis
fieda fieda May 08, 2012
oppsss..terlewat suda...
fieda fieda May 08, 2012
oppsss..terlewat suda...
sal ya sal ya May 08, 2012
anak2 ni kadang2 bawak ke pantai ingatkan suka tp yg sukanya mak bapak je nnt.
QasehnyaRania QasehnyaRania July 17, 2012
alaaa..terlepas sudah.....alisha tak takut cuma terkejut..hehehe