Jawapan kepada teka-teki "Apa yang Alisha takutkan.."...

Firstly saya nak mintak maaf dekat u all sebab lambat keluarkan entry ini.. Sepatutnya saya dah keluarkan entry ni ketika dapat komen pertama yang memberi jawapan dengan tepat apa yang alisha takutkan.. tapi tu la u all, tadi after lunch saya pergi klinik ibu & anak.. balik dari klinik, badan saya letih sangat terus tertidur bersama2 dengan Alisha.. Sorry lagi sekali tau..

Memang ramai yang memberi jawapan dengan betul.. YAP, ALISHA TAKUT OMBAK... So, orang yang pertama jawab dengan betoi adalah NUR ANIS.. nanti tinggalkan alamat dekat komen box ni yer.. pada yang lain, saya mintak maaf sangat2 sebab FM tu hanya ada satu je.. langsung takda balance.. kesian dekat u all...


Tapi.... u all jangan kecewa tau... nanti join Mini Giveaway #3 saya yer.. insyaAllah jika takda halangan, saya akan buat pada 23/05/2012.. Alaa jangan risau.. nama pun mini giveaway kan.. so, mestilah u all hanya perlu tinggalkan link u all je dekat entry tu nanti..hihi

Ohya, untuk Mini giveaway #3 ni.. hadiahnya adalah SHOWER GEL DKNY @ DONNA KAREN NEW YORK.. macam dalam gambar dekat atas tu.. (",).. Saya hanya guna secalit je shower gel tu.. tu pun sebab nak hidu bau.. hahah.. Time beli beria badak.. dah dapat malas nak guna.. huhhh!! Terpaksa terima hakikat yang saya lebih rajin guna sabun ketoi je.. senang.. haha

P/s : U all adalah peneka yang sangat hebat..!! Lenkali kalau saya nak buat teka teki camni lagi.. saya akan sediakan hadiah extra untuk u all.. (",)


{ 19 comments.. read them below or add one }

eita eita May 07, 2012
tak sempat nak teka...
huhuhuh
Tie HT Tie HT May 07, 2012
lepas ni alisha dah tak takut dahh..tahniah pemenang :)
AnonymousAnonymous May 07, 2012
congrats buat pemenang yg tercepat itu..hehe
Si Matatajam Si Matatajam May 07, 2012
My son plak suka sgt main ombak.
@LeenShamsh @LeenShamsh May 07, 2012
dah nak jawab ombak dah tadi pasai muhammad pun lebih uang alisha jugak hahah...

p/s: bukan bebudak ni je, mak budak nipun takut tgk ombak T_T
Amy Hilmirda Daud Amy Hilmirda Daud May 07, 2012
Amy skang pun guna yg ketul jugak.. senang citer tak payah nak fikir byk waktu nak beli.
tiefazatie tiefazatie May 08, 2012
best gle hadiah ga 3 nie!
Dayang Deno Dayang Deno May 08, 2012
ohhh... takut ombak rupanya... anak buah deno, si adam tu kalau nampak ombak mesti nak pergi dekat ombak, kite pulak kena larang dia... huhu..
Yumida Yumida May 08, 2012
wah...congrats pemenang...sronok singgah blog akak ni...meriah la...jwpn sy olwes tersasar jer..hihi

kak...sy tag akak kt GA bwh ni:

http://umikasum.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

bila2 akak free..akak join coz due date lama lg: 7 Jun nanti

Hadiah sgt2 menarik...hope kita bersm jd org bertuah tu :)
Masya Masya May 08, 2012
tahniah buat pemenang... hahahaha saya terlambat..
Mommy_ima Mommy_ima May 08, 2012
ala...lambat sy post comment. bestnye adiah! tahniah yer.. :)
Myra Jay Myra Jay May 08, 2012
Myra suka produk DKNY sebab mmg wangi-ada gak shower gel hubby beli untuk hantaran, sampai sekarang guna sikit je-sayang wooo :)

Dah 2 tahun still ada lagi..hehee
fieda fieda May 08, 2012
tahniah pada pemenang..kak fieda tak sempat la...huhu..
Dylla Abas Dylla Abas May 08, 2012
ala..jawapan dah betul..cuma tak cukup pantas je..hehe..anyway congrats pd yg berjaya :)
syawalsimpsons syawalsimpsons May 08, 2012
ala tak kena jugak..kikikiki
mama lynn mama lynn May 08, 2012
tahniah utk yg menang... bestnya
sal ya sal ya May 08, 2012
lupa nak komen kat atas tu... akak time pregnant pun tak nampak perut. MIL kata senang, nak baerjalan pun org tak nampak. tp kita yg bawak rasa penat jgk sbb baby ddk kemas je kat dlm.
syiela syiela May 08, 2012
tahniah pada pemenang.. terlewat huhuhu