Menang lagi... dapat kupon makan2... hihiii

Firstly, syukur yang teramat sangat... Alhamdulillah menang GA lagi.. Betul la otai2 CGL cakap, kalau dah menang sekali.. InsyaAllah ada lagi rezeki lepas tu... ;-)



Kali ni saya menang Kupon Diskaun KFC, Pizza Hut, Rasamas & Ayamas... Horrayyyy.. Boleh pergi makan nanti... suker3... dapat diskaun... saya memang suka makan... yiippiiiiiii...

Pizza Hut tu memang saya sangat2 suka... nanti boleh pergi.. hihii... Dulu kan, masa saya mengandung, punyala nak makan pizza hut.. siap telefon 1300-88-2525 tapi sayangnya dekat area rumah saya ni takda perkhidmatan hantar ke rumah la pulak... terpaksa la pujuk jugak husband saya pergi restoran Pizza Hut... Dulu sebelum kahwin, setiap kali pizza hut keluarkan pizza baru, mesti pergi makan.. hihii
KFC ni pulak favorite my dear.. suka sangat makan ayam KFC... Sebenarnya bukan my dear je, saya pun suka.. family saya pun suka.. memang sedap hingga jilat jari la... muahahha boleh gitu...

GA ni dianjurkan oleh Noj.. thanks ye Noj.. :-)

    
Keputusan penuh klik SINI

0 comment... add one now