Menang Cabutan Bertuah Irma Di London (1)

Alhamdulillah syukur sangat2... baru je post entry Menang Lagi... :-) tiba2 terbaca dekat shout box dapat information dari kak Irma yang saya menang cabutan bertuah..

 
firstly, saya nak mintak maaf sangat2 dengan kak Irma.. Actually keputusan pemenang telah diumumkan pada akhir bulan empat lagi.. tapi saya ni haa yang tak terperasan pasal entry tu.. Entry lain perasan pulak, entry nak dapat hadiah tak terperasan pulak.. *sigh*

Apa2 pun saya sangat2 suka.. sebab dapat hadiah dari kak Irma.. tak pergi London tapi dapat hadiah dari London... yaahoooo... hihiii

 
Ohya, u all pergi la terjah blog kak Irma ni... u all akan dapat tengok banyak pemandangan2 yang menarik di london.. kak Irma ni pernah menetap di london.. bestt woooo.. :-) resepi masakan pun ada.. serius, kalau u all tengok gambar2 masakan kak Irma ni, buat u all telan air liur la... muahahha... sampai saya pun teringin nak makan.. tambah2 lagi.. kek2 tu haa... saya ni dah la memang suka makan kek.. hihii        

Keputusan penuh klik SINI

4 comments.. read them below or add one

Fazlinil Irma Fazlinil Irma May 17, 2011
terima kasih intan.

senyum2 akak baca entry ni. ;)
myzziema myzziema May 17, 2011
wah tahniah! ziema tak penah menang sebarang GA or contest. sobsobb.
tia @ Ini Kisah Tia tia @ Ini Kisah Tia May 17, 2011
wah ! rezeki banyak mashuk ;)
@LeenShamsh @LeenShamsh May 17, 2011
banyak betul rezeki dtg..alisha yg bertuah! ;)