Hadiah dari Pupel Liyana dah sampai..

Malam Isnin baru ni saya baru je balik dari kampung.. Tu yang mood nak join CGL or update blog terjejas tu.. Lepas ni kena rajinkan sikit update blog ni.. Cerita ada tapi nak menaip tu malas.. just blogwalking je... ;-)

Okla, saya nak update pasal hadiah yang saya dah dapat.. Dekat entry NI saya ada inform u all yang saya menang brooch felt handmate by pupel liyana kan.. So, balik dari kampung baru ni, saya dah terima brooch tu..hihii..Comel.. :-)


Actually saya sangat2 tertarik dengan envelope pupel liyana ni.. tengokla tu.. siap lekat pic dia lagi..hihii suker3.. kreatif + rajin.. :-)   

Inilah dia brooch felt handmate tu..comel kan..hihii.. Nanti saya akan gunakannya tapi tu la.. sayang pulak nak guna, biasalah saya ni, asal orang bagi mesti sayang nak guna.. hihii.. Tapi disebabkan pupel dah bagitahu suruh guna, so, nanti saya pasti akan gunakannya.. don't worry yer pupel liyana.. :-)

Apa2 pun, thanks sangat dekat pupel liyana

1 comment... add one now

Myra Jay Myra Jay May 31, 2011
Thniah ye.. :) Rezeki tue :)