Pemenang baru IntaNBerliaN Mega Giveaway 2015 part 2

Ada sepuluh orang yang tak melaporkan diri sehingga pukul 12 tengah malam tadi... So, hari ni saya akan umum 10 lagi pemenang yang baru... Senarai nama boleh tengok DI SINI yer manakala pembahagian hadiah pulak, boleh KLIK SINI... TAHNIAH saya ucapkan untuk semua pemenang yang baru.. Saya bagi tempoh sehingga pukul 12 tengah malam pada 18/05/2015 @ ISNIN ni untuk lapor diri yer... Jika tak, saya akan cabut undi lagi..



CABUTAN OLEH ALISHA

CABUTAN PERTAMA
48 : http://ceriteracintadia.blogspot.com/2015/04/intanberlian-mega-giveaway-2015.html






Semua pemenang diharap dapat hantar NAMA, ALAMAT, NO HP.. NYATAKAN HADIAH DIMENANGI & LINK ENTRY  u all ke FACEBOOK SAYA.. Pada yang menang wang tunai, PM saya no akaun maybank yer.. 

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
Pemenang baru IntaNBerliaN Mega Giveaway 2015 part 2

{ 14 comments.. read them below or add one }

CXopportunities CXopportunities May 15, 2015
Tahniah semua! Cx 73. Bkn reZeki :)
syawalsimpsons syawalsimpsons May 15, 2015
ya allah tak sangka, nama sue naik..alhamdulillah rezeki, di hari jumaat...amiiinnnn......sue anta sekarang
Unknown Unknown May 15, 2015
tahniah utk pemenang cabutan ke2 ... yuyu still blum ada rezeki :)
Inlove-wanda.blogspot.com Inlove-wanda.blogspot.com May 15, 2015
sipi2 je number 52, tahniah buat pemenang..
mummy_ayu mummy_ayu May 15, 2015
dah kuar dah nama pemenang? tak perasan pun.. congrats to all winner!!
ayuzan ayuzan May 15, 2015
hrp ada cabutan kali ke3. wakakaka
Puan Kutu Puan Kutu May 16, 2015
cepat tuntut hadiah..takmo soh Alisha aqilah cabut undi nama acik muni pulak.hahaha
Maria Firdz Maria Firdz May 16, 2015
Tahniah kepada semua pemnang..
Unknown Unknown May 18, 2015
tahniah pada pemenang..xde rezeki lagi
sitirohaida sitirohaida May 19, 2015
tahniah kepada pemenang..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda May 21, 2015
eh? br sedar name sy kat pemenang ke13...
dh terlambat eh ina? huhuhuhu....

tahniah pemnenang semua...
Kyda Quraysha ♡ Kyda Quraysha ♡ May 23, 2015
Assalam sis..br prasan ade link sy kat cabutan ke 26 2. Hari 2 sy dah check yg part 1 punye tp link sy x tersenarai..boleh tuntut lagi x?