Pemenang Mini Giveaway #33

Pemenang sila bagi nama & alamat ke FB saya yer.. Saya tunggu sehingga pukul 12 tengah malam ini.. Jika tak, saya akan cari pemenang yang baru... Tahniah untuk pemenang..

CABUTAN OLEH AQILAH 


CABUTAN OLEH ALISHA


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

Pemenang Mini Giveaway #33

{ 17 comments.. read them below or add one }

nayfatimahrasyid nayfatimahrasyid February 09, 2015
tahniah yer pada yang bertuah tue ;)
nama kiter tak naik plak heheheheee
Alongxp Alongxp February 09, 2015
Tahniah diucapkan kepada semua pemenang GA ni.

amin(aminkan doa kat bawah tu hehe)
Mardiah Diana Mardiah Diana February 09, 2015
Salam singgah pagi di sini...tahniah kepada semua pemenang...
Puan Kutu Puan Kutu February 09, 2015
ohh takdak rezeki kami..tahniah pemenang¡
Permata Malap Permata Malap February 09, 2015
alhamdulillah..;)

peluk cium untuk Alisha ye..
Unknown Unknown February 09, 2015
tahniah ciksu gan ibu noey
QasehnyaRania QasehnyaRania February 10, 2015
alahai nama saya la..
tapi dah lebih masa..
bukan rezeki saya ..
nway tenkiu aqilah pilih nama ciksu..
Ibu Lala Ibu Lala February 10, 2015
Tahniah kpd pemenang. Dah lama x buka blog. Rugi terlepas GA
izzeyda izzeyda February 18, 2015
tahniah kepada yang berjaya..