THERAPY OIL AR RAZI HERBS @ MINYAK URUT AROMATERAPI

Hari ni ada lagi satu produk keluaran Ar-Razi Herbs yang saya nak kenalkan dekat u all... Produk ni kira adik-beradiklah dengan Intimate wash @ pembersih wanita Ar Razi Herbs..


THERAPY OIL AR RAZI HERBS @ MINYAK URUT AROMATERAPI.... Minyak aromaterapi ni bukan sebarang minyak tau... Ini minyak kalau guna, feel dia dah rasa macam dekat SPA tu haaa... Tak reti nak explain tapi bau dia tu harum & menenangkan.. Minyak aromaterapi ni semua orang boleh guna tau... seisi keluargalah pendek cite... Anak solehah saya si Afrina tu pun saya sapu MINYAK URUT AROMATERAPI AR RAZI HERBS ni... Kiranya macam gantikan minyak yuyi or minyak telon la... Tak nak bagi perut kembung...


  Ada 5 bahan dalam THERAPY OIL AR RAZI HERBS @ MINYAK URUT AROMATERAPI ni iaitu DUKUNG ANAK, PEGAGA, SERAI WANGI, HABBATUS SAUDA & MINYAK ZAITUN... Setiap satu bahan2 ni ada kelebihan dia yang tersendiri.. U all boleh baca gambar dekat atas tu yer...


Apa yang paling saya suka pasal THERAPY OIL AR RAZI HERBS ni sebab dia ada SERAI WANGI... Bukan apa, saya teringat pasal sepupu saya letak minyak serai wangi dekat badan anak dia time balik kampung sebab tak nak bagi nyamuk hinggap... Bab tak nak bagi nyamuk hinggap ni memang saya suka.. Bukan apa, anak saya ni semua jenis kulit ikut kulit ibu dorang ni haaa... Asal nyamuk gigit je, mulalah tinggal parut hitam... haihhh...!! Kalau takda parut, tempat kene gigit tu mulalah gatal & jadi merebak... Saya sendiri pun rasa syok guna minyak ni.. dia bukan bau minyak2 urut yang biasa kita guna tu... bau dia camna entah... tapi rasa macam tenang je bila guna... kata feel macam SPA kan..(^_^)...

Ohya, lupa pulak nak bagitahu... antara kegunaan Therapy Oil Ar Razi Herbs ni adalah untuk melegakan sengal tubuh, sakit2 sendi, bengkak, sakit Kepala, Loya, Ibu mengandung, urutan ketika dalam pantang & untuk baby... Minyak ni tak panas pun... suam2 je.. tu yang Afrina boleh guna... Kalau u all pun teringan nak guna produk Ar Razi Herbs ni, u all boleh PM IDAYU yer...

P/s : Kalau u all berminat untuk jadi Dropship or penetrate, u all boleh contact Ar Razi Herbs or wassap ke nombor 011-1652 2455

{ 11 comments.. read them below or add one }

zazanizam zazanizam January 09, 2015
owhh bagus jugak minyak ni..nti boleh la zaza try beli..
Unknown Unknown January 09, 2015
bayi pun boleh guna ye..bagus jugak nih..
Cik Puan Kocik Cik Puan Kocik January 09, 2015
Boleh la try....macam best je review nie
Unknown Unknown January 10, 2015
bab boleh sapu tuk elakkan nyamuk gigit mmng saya suka.
Najib Ariyan Ali Basha Najib Ariyan Ali Basha January 13, 2015
terima kasih infonya... menarik jugak nih
lynndamya lynndamya January 14, 2015
Salam, wah dlm dia siap ade mcm akar2 kayu gitu, mmg ala2 spa..hehe..owh ya serai wangi mmg boleh jauhkan nyamuk, selamat pun selamat, xperlu beli racun serangga utk bunuh nyamuk..hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania January 15, 2015
bestnya suka bau serai wangi tu
menarik la bab tak bagi nyamuk tu.. rumah sy nyamuk byk.kan sntiasa guna kelbu.nyamuk kl bahaya