Minum petang di Boh Tea Centre Sungei Palas

Time dekat LADANG TEH BOH SUNGEI PALAS tu, kami pun tak ketinggalan minum petang kat sana.. tapi saya & my dear tak makan sangat pun... beli untuk anak2 je... layan tekak dorang.. time ni saya lebih lapar nasik...


Kek Strawberry untuk Alisha manakala roti tu untuk Aqilah... waktu ni dah petang so makanan pun dah tak banyak...


Mula2 kan, saya ingatkan mahal tau makanan kat sini.,.. rupanya standard macam kat bawah je... Kek strawberry tu kalau tak silap RM7 manakala roti tu RM3... harga dia jauh lebih murah dari BHARAT TEA PLANTATION, CAMERON HIGHLANDS.. kat Bharat Tea tu kan, time saya tengok tu, harga semuanya atas dari RM5 tau.. walaupun hanya sekadar roti.. 


Actually, masa saya singgah dekat BHARAT TEA tu, saya ingatkan ia lebih murah dari LADANG TEH BOH sebabnya BHARAT TEA ni tempat dia taklah secantik LADANG TEH BOH.... tapi rupa2nya "pandangan pertama" saya adalah silap....!


Makanan dekat sini sedap jugaklah.. Ditambah plak waktu hujan.. so, perut mulalah lapar kan... Last2 saya g beli lagi butter cake...


Time2 kami makan tu, matahari dah muncul tapi tetap jugak hujan tau.. renyai2 je la tapinya..


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 10 comments.. read them below or add one }

Amelia Amelia June 09, 2014
seronoknya. >.<

harga pun boleh tahan juga. nasib baiklah sedap ye.
syawalsimpsons syawalsimpsons June 09, 2014
SERONOKNYA BEBUDAK TU YE MAKAN KAT TEMPAT SEJUK
Masya Masya June 09, 2014
bersungguh alisha makan kek ... terliur dibuatnya...
Tie HT Tie HT June 09, 2014
sedapnya tengok kek tu :)
Syeeda Syeeda June 09, 2014
sedapnye kek strawberi alisha =)
Maria Firdz Maria Firdz June 10, 2014
Menyelerakan je tgk kek tu...
QasehnyaRania QasehnyaRania June 10, 2014
a’aa. hrga di bharat mahal sikit dri sg palas..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 10, 2014
Salam K.ina..

okeh..cake tu nampak sedapppp...
hihihihi
Unknown Unknown June 11, 2014
wah2 alisha.. menyelerakan tau alisha punya kek tu...
Mimie Mimie June 12, 2014
Kek tuh nmpk sedap