Hasil memborong di Noor Arfa Batik

Noor Arfa Batik adalah antara salah satu tempat yang wajib saya singgah kalau balik Terengganu.. Alaa bukan pe u all, dah Noor Arfa Batik dengan rumah lama saya di Terengganu tu sekangkang kera je pun, tu yang singgah, kalau jauh takda maknanya.. (",).. Noor Arfa Batik ni dulu kecik je tau.. sekarang dah pemes bukan main... harga produk dia pun boleh tahan jugaklah kan... tapi oklah sebab harga setanding dengan kualiti....


Kali ni saya takda nak borong kain sutera or kain batik dah... Bukan pe, yang beli awal tahun hari tu pun saya belum jahit lagi... Tunggu lepas bersalin baru boleh tempah.. (",)... Kali ni saya lebih fokus kepada pakaian anak2 & sedikit cenderamata untuk pembaca di blog saya ni.. (",)


Saya beli sehelai baju kelawar, sehelai baju maxi, 3 helai seluar pendek batek, 2 helai baju t-shirt 


Selain tu saya beli 6 helai sapu tangan Exclusive Malaysian Batik & 7 bekas tisu batik... Alaa bekas tisu yang letak tisu harga 20 sen tu je tau... hihii... comel plak saya tengok.. (",)


5 dari bekas tisu ni, InsyaAllah saya akan bagi sebagai hadiah untuk Mini Giveaway #26 akhir bulan ni beserta dengan sehelai pakaian raya untuk anak solehah & sehelai pakaian raya untuk anak soleh... kiranya total pemenang untuk Mini Giveaway akhir bulan ni seramai 7 orang la... 


 5 helai sapu tangan Exclusive Malaysian Batik ni, saya akan bagi dekat TOP KOMENTAR... Nanti saya akan umumkan siapa yang bertuah tu yer... Ohya, tak lupa jugak, lagi 1 helai sapu tangan Exclusive Malaysian Batik ni saya akan bagi dekat seorang yang sentiasa berkunjung ke blog saya & rajin jugak tinggalkan komen walaupun saya tak balas kembali jejak beliau... kalau singgah pun, saya just singgah baca tanpa tinggal jejak..

Inilah antara rembatan saya dekat Noor Arfa Batik.. Tak banyak sangatkan yang saya beli... tapi total tetap jugak 3 angka la untuk semua ni... tapi takpala... sekali sekala berbelanja untuk anak2 & kengkawan... Setahun sekali je pun saya balik Terengganu ni (",) 


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 25 comments.. read them below or add one }

Cik Rose Cik Rose June 11, 2014
cantik-cantik Kak Ina.. comel je seluar batik tu kan..
lynndamya lynndamya June 11, 2014
Salam..eh kak Nor Arfa Batik ni ada masuk TV tak ea? Rasa macam selalu kedengaran je..haha..hari tu ada dekat JB buat pasal batik2 ni, cantik gilaaaaaaaaaaa baju dia tp standarlah..belum mampu nak beli, rasa mahal lak..haha owh btw, seluar pendek batik tu nampak mcm comel..comel gila kot? dan sapu tangan tu punnn cantik ! Haha..best2..hai rasa nak pergi holiday lah pulak T_T
syawalsimpsons syawalsimpsons June 11, 2014
murah rezeki ina ni, selaloo ingat kat kengkawan yee
Nasa Mulia Nasa Mulia June 11, 2014
saya pun suka singgah kt kompleks batik Noor Arfa tu...geram tengok, tp harganya sesuai dengan brandnye.
mila mila June 11, 2014
wah3..byk nye membeli..cntk suar pendek budak tu hehe.cute
Unknown Unknown June 11, 2014
berkenan plak tengok seluar pendek batik tu..pestime ni tengok yang bebudak punya..lain kan dari pelikat pants tu..
Haaaa GA kali ni nak join..asyik terlepas jer..kak ina wat ari minggu memang takde la zee bukak blog..
eima eima June 11, 2014
takpenah singgah lagi kat situ ... slalu pi ke pasar payang je
Mar Mansor Mar Mansor June 11, 2014
nor arfa batik memang glamer..
untunglah sapa y dapat hadiah tu kan..
Unknown Unknown June 11, 2014
dulu jijah g terengganu pon suka pegi noor arfa batik ni.. harga berpatutan.. seronoknya kak borong sana.. rindu nak g ganu lagi
Unknown Unknown June 11, 2014
waahhh...byknya memborong!! a ah..noor arfa batik ni dulu kecik jer..skrang dah femes kan..
Nieda Ramly Nieda Ramly June 11, 2014
bestnya ...rezeki sapa la tu?
Nieda Ramly Nieda Ramly June 11, 2014
bestnya ...rezeki sapa la tu?
QasehnyaRania QasehnyaRania June 11, 2014
alhamdulillah.semoga murah rezeki :)

belom pernah berkesempatan singgah ke noor arfa batik lg.yg dkt kl ni mcm tmpat persinggahan dorng je..
kalau ke ganu blh la singgah.tahn bila, entah le.. kikiki
shahdiana shahdiana June 11, 2014
wah..bercuti smbil bershopping ye ina...alhamdulilah rezeki bertambah...
zety zety June 11, 2014
Wahhhh bertuahnye bakal2 pemenang tu nnt!! Comel sgt suar batik budak tu Ina
tifaanvar tifaanvar June 12, 2014
teringat masa skolah sll terjah Central Market, kl hanya utk lihat2 barang2 kraf n batik
Maria Firdz Maria Firdz June 12, 2014
Wah... Bestnya kak... Bila dpt g borong kt ganu kiter...
Nora Karim Nora Karim June 12, 2014
Wah, seronoknya memborong!!! ^_^
emarieys emarieys June 12, 2014
noor arfa batik memang femes...biarpun harga mahal tapi kualitinya sentanding harga yang diberi kan.
aziazib aziazib June 12, 2014
cantik seluar pendek tu.. tempat tisu tu pn comel. mcm2 eh diorang punya collection. xpernah masuk noor arfa batik nyer butik.. huhuhu
Mimie Mimie June 12, 2014
Cantik cantik baju n suar tuh kak ina
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 12, 2014
Salam k.ina..

wuuuu..banyaknyer borong..
cma suka tgk budak2 bakai seluar batik or kain batik..nmpak comel sangatttt.. eheheh
Fiza Rahman Fiza Rahman June 17, 2014
Cutelah seluar batik tu. Sapu tangan pon cantik.
Masya Masya June 17, 2014
cantik² sapu tangan tu... mmg eksklusif