Alamakkkk kembali mencecah angka 4

Angka 4 ni betoi2 sayang dekat saya.. tapi saya lebih sayangkan angka 5.. Angka 5, nanti rampas kembali saya dari angka 4 tau..!! Eh, u all tahu ke apa itu angka 4, apa itu angka 5??.. berat badan saya ni haa... dari bersalinkan Aqilah sampai sebelum puasa, berat saya maintain dengan angka 5.. sekali tadi timbang, dah jadi angka 4... 

Penghujung bulan puasa, saya timbang berat saya 49.. dalam hati kata, time raya mesti boleh naik semula.. alih2 hari ni timbang jadi 47kg.. alahaiiii.. makin turun ni haa... 3kg nak kene tambah balik.. nak naik 3kg tu, punya susah tapi kalau nak turun 3kg tu punyalah senang.. Takda orang pun ajak saya g open house.. so, camne nak pulun makan banyak2.. muahahhah.. Eh, ke nak kene mengandung lagi ni baru dapat berat ideal semula??! hahhahha.. larikkkkk akhir tahun depan baru pikir pasal ni... (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 16 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown August 27, 2013
ekkk ada rezeki apa salahnya kak.. muahaha :P jijah time mengandung la dapat angka 5..kalau tak mengandung mmg angka 4 macam akak.hee
Mimie Mimie August 27, 2013
xpe kak ina usaha tangga kejayaan..kak ina pasti boleh
Cikrosecute Cikrosecute August 27, 2013
cepatnya turun ina...kita tak turun2 hihihi
ajumohit ajumohit August 27, 2013
seronoknya ina, akak pun tingin nak turun tp nmpk gaya mcm susah bangettt ;)
PERMATABIRU PERMATABIRU August 27, 2013
untungla leh maintainkan berat badan..xperlu risau lemak2 berlebihan hehe
PERMATABIRU PERMATABIRU August 27, 2013
untungla leh maintainkan berat badan..xperlu risau lemak2 berlebihan hehe
Unknown Unknown August 27, 2013
xpe. Mkn secara sihat je
ayuzan ayuzan August 27, 2013
aik? ringannya..ayu ni anak dara pun berat.hahaha
jeles nya..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief August 27, 2013
makan banyak2 lagi kak ina bg naik balik hikss
~aSHa~ ~aSHa~ August 27, 2013
jarang yg nak naik..ramai yg nak turun....

xpe cuba lagi...

syawalsimpsons syawalsimpsons August 27, 2013
sue pon makin lama pon makin turun,....turun ke 45KG
Miss N™ Miss N™ August 27, 2013
ingtkan angka apalah..heheheh
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ August 28, 2013
Salam K.Ina..

alahai.. terbalik la pulak kita ni... hihi..
meh tukar angka ngan cma.. :p
Unknown Unknown August 28, 2013
nana da lama xtimbang..ritu cukup makan je 40,huu....teringin nak 45gitu,heeee
Unknown Unknown August 29, 2013
masalah susah naik berat badan kite ni mmg serius sama.. haha.. tp berat deqla 40kg je.. ha kan.. lagi ringan! tp deqla pendek 143cm je.. sesuai kot..haha..
Mrs Velentine Mrs Velentine August 29, 2013
bestnya senang jer nak turun.MV ni tak makan pun badan naik..