UV terkini blog saya untuk pengetahuan mereka yang letak banner di Blog saya...

Sekarang ni saya nak kena update perkembangan semuanya cepat2.. bukan apa, minggu depan dah nak raya Aidiladha.. lepas tu, saya dah nak bersalin.. takut tak sempat nak update.. Lepas bersalin, dah cerita adik alisha + aktiviti ketika berpantang pulak bakal menyusul... Ohya, untuk MINI GIVEAWAY BULAN NI, SAYA AKAN LANCARKAN ESOK TAU... HADIAHNYA PERFUME..!!! Bulan ni buat awal.. seperti saya bagitahu tadi, takut tak sempat... hihii

Bukan tak sempat pasal apa sebenarnya... yela, makin dekat nak bersalin, takut nanti saya makin tak larat nak mengadap komputer lama2.. itu je.. bukan maksud saya tak sempat tu sebab saya bersalin awal... hihii.. Lagipun saya harap baby ni lahir macam kakak dia pada 40 minggu.. dengan kata lain, selepas raya aidiladha... sebab saya nak makan daging korban puas2 dulu... hihii.. Tahun ni, mak saya korban daging kerbau satu bahagian.. so, haruslah saya merasa dulu daging kerbau sebelum bersalin kan.. hihii

Lupakan pasal tu, saya nak tunjuk UV terkini blog saya untuk mereka2 yang beriklan dekat blog saya ni.. Nak update akhir bulan ni, Macam tadi jugak alasannya, takut tak sempat... hihii.. Saya tunjuk UV ni bukan apa u all... yela, apabila kita bukak ruang iklan di blog, so, seharusnya kita bertanggungjawablah kan.. Yela, orang letak banner iklan dekat blog kita, sebab percayakan kita, so, kita haruslah tambah kepercayaan @ keyakinan 'customer' kita tu dekat kita... (",).. Lebih2 lagi bulan depan dah start dengan pembayaran.. (^_^)

Ini adalah UV seminggu sebelum saya buka ruang iklan pada 19/09/2012.. Average 500++


Ini adalah UV dua minggu yang lepas... Average 700++


Ini adalah UV seminggu yang lepas... Average 800++

{ 56 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine October 16, 2012
wah banyak UV..sya 100 lebih jer
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha October 16, 2012
waw byk tu org suka berlian.... hehe, tahniah, bjya blog ina ni... kena teruskan usaha ye...
ajumohit ajumohit October 16, 2012
wah banyaknya UV, tahniah ina, suka akak dtg sini, byk info, tahniah!!!
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit October 16, 2012
Kira berbaloilah juga dgn mengiklankan di blog Intan..
Unknown Unknown October 16, 2012
wahh..sedap tu dgg kerbau..
NoEn NoEn October 16, 2012
alhamdulillah
lepasni ramai la berebut nk letak iklan kat blog IB
mama lynn mama lynn October 16, 2012
chaiyok... nk tggu mini Ga tu . hehe UV ina mmg meletop kan. tahniah tau
fieda fieda October 16, 2012
alhamdulillah ina..tgk tu dlm jangkamasa yg singkat jer dh boleh meningkat sampai mcm tu...mmg rezeki ina..mesti ina tak sangka kan..takyag guna entry seo pun uv terbaik..caylah..

done nuffnang x..
Abang Karu Abang Karu October 16, 2012
owh byk tu....semakin meningkat...
Cikgu Ma Cikgu Ma October 16, 2012
saya tak pandai la nak tgk ni kak...kat mana nak cek?

bajet macam blog glemer jerr..hihihi
syawalsimpsons syawalsimpsons October 16, 2012
manyaknyer UV ni..terbaik..
adyna AB adyna AB October 16, 2012
bagus tue :)..

semoga ina selamat bersalin selepas raya haji nie..amin :)
Unknown Unknown October 16, 2012
banyaknya uv intan...
ieyda ieyda October 16, 2012
tahniah ye coz leh mencapai UV begitu byk sekali...
cikserai cikserai October 16, 2012
wah banyaknye.. laju je uv naik.huhuhu bile la nak dapat uv macam ni :)
nur anis nur anis October 16, 2012
wahhh..banyaknya UV akak..:)
Tie HT Tie HT October 16, 2012
alhamdulillah..banyak uv ina...take care ina :)
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa October 16, 2012
wah byknya..sha maintain pun 100 :( sbb sha bz xda masa nak Bw!! tahniah kak..wah mkn daging jgn tlmpau sgt tau..bg sha skit haha
Norzie hany Norzie hany October 16, 2012
Banyak uv blog Ina...tahniah.
Riena Haiqal Riena Haiqal October 16, 2012
wow terhebat dan terbaik la.. (^_^)
Umialya Umialya October 16, 2012
akak suam2 kuku jer...
Mimie Mimie October 16, 2012
alhamdulillah...semakin meningkat naik uv akak...tahniah kak ina...
Mimie Mimie October 16, 2012
alhamdulillah...semakin meningkat naik uv akak...tahniah kak ina...
Myra Jay Myra Jay October 16, 2012
Wahhh dah semakin mantap UV blog Ina, sikit lagi nak cecah 1,k..
Mesti akan capai punya.
Tahniah ye :D
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ October 16, 2012
alhamdulillah...
byknye peningkatan :)
Unknown Unknown October 16, 2012
wow mmg malatop....bilalah nak jadi cam blog ina ni lak kan..hhuhu
Madam iEeDaZ Madam iEeDaZ October 16, 2012
wah byk tu UV...

moga sy ade luck dpt perfume tu..hihik ;p
haryati haryati October 16, 2012
tahniah ina! byknya UV ina....
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 16, 2012
wah kak ina tingginyer UV..tahniah :)
Unknown Unknown October 16, 2012
cayalah kak! banyaknya uv akak..kalah jijah..hehe
Si Matatajam Si Matatajam October 16, 2012
Banyaknya UV..Dasat betoi la...
Fiza Rahman Fiza Rahman October 16, 2012
Perghhh...banyak tu. Tahniah.
Miss N™ Miss N™ October 16, 2012
perghh..! byk betul UV akak.. :)
terbaiklah.!
kurus kurus October 16, 2012
tahniah dikk
alhamdulillahh .. rejeki bb baruu ! ... ;))
caliph shuriken caliph shuriken October 16, 2012
wahh, hebat average UV tu.. congratz ^^
Nora Karim Nora Karim October 16, 2012
dasat la ina... rezeki anak2... tahniah...
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 17, 2012
wahhhhhh seronoknyer..mmg percayalah..nnt kan nurul mmg letak sampai dis.so bayar bulan 11 rm5 dululahkan ina?ke nak tunggu sampai dis baru bayar terus rm10??
Dylla Abas Dylla Abas October 17, 2012
seronok tgk UV bnyk camtu kan..nak harap blog sy mmg idak ler jwb nye ye..hihi..alhamdulillah..murah rezeki ibu Alisha ni :)
aziazib aziazib October 17, 2012
tingginya uv intan.. bestnyer..
jaakechik jaakechik October 17, 2012
tinggi nye uv..dah masuk 1k dah tuu... tahniah....
eija_sweetmama eija_sweetmama October 17, 2012
Wah Tahniah UV maintain byk..:)
Shida Radzuan Shida Radzuan October 18, 2012
wahhh..byk sis hehehee ^_^
AnonymousAnonymous November 01, 2012
saya cuma nak habaq, saya jeles...
chemie chemie November 01, 2012
saya cuma nak habaq, saya jeles...
9n0L4 9n0L4 November 03, 2012
banyaknye laaaaaa. huhu. untung sape yg beriklan kat sini. ;)