Saya nak alamat 10 orang seperti nama di entry ini.. (^_^)

Alhamdulillah... Syukur kepada Tuhan.. Akhirnya niat saya termakbul jugak... Untuk pengetahuan u all, dah lama saya teringin nak bagi hadiah untuk TOP COMMENTERS di blog saya ni.. Memang niat saya nak bagi sebelum saya bersalin anak kedua ni.. (^_^)... Tapi saya tak pernah suarakan niat saya ni dekat u all.. widget TOP COMMENTERS pun saya tak tempek dekat blog saya ni...

Sebabnya saya tahu u all betoi2 ikhlas datang singgah + komen di blog saya tanpa mengharapkan apa2 balasan... Yap sayang sayang saya ni semua... KAMU SEMUA MEMANG BAIK..!!!! Moga kehidupan kamu semua dirahmati oleh Tuhan... (",)

Kalau ikutkan hati saya ni, saya nak bagi hadiah dekat semuanya.. tapi tu la, setakat ni, hanya 10 orang je yang mampu saya bagi.. InsyaAllah... Jika dipanjangkan umur saya, dimurahkan rezeki saya, pasti saya takkan lupa untuk berkongsi rezeki dengan u all di masa akan datang.. (",)


Saya pilih 10 orang yang menjadi TOP COMMENTERS di bulan October.. tak sampai sebulan pun.. sehingga date 21/10/2012 ni jer.. (^_^)

Seramai 10 orang seperti nama di atas, saya mintak u all bagi alamat dekat saya... Kalau boleh, secepat yang mungkinlah yer sayang2.. sebabnya hari Khamis ni saya dah balik kampung.. Tapi jangan risau.. kalau u all bagi lambat pun, hadiah tu tetap kepunyaan u all jugak... hihhi


U all 10 orang ni, boleh pilih mana satu kerongsang dekat atas yang u all nak.. tapi SIAPA CEPAT DIA DAPAT yer... kalau tak, u all kena pilih yang lainlah.. hihi.. Ohya, just inform saya, u all nak yang no 1 hingga 10 tu je.. 1 sorang... (^_^)


UPDATE :

2) Ayut
5) Nurul
10) Cik Nur


{ 74 comments.. read them below or add one }

Umialya Umialya October 21, 2012
akakpn ader jugak.. malunya, asik dapat hadiah jer...

pilih tetap kena pilihkan..
No. 6..

tk byk2, muahhhhhhh...
iietamalek iietamalek October 21, 2012
wah...bestnyerrr...

murah rezeki kamoo..
Cik Nani Noraini Cik Nani Noraini October 21, 2012
bestnyaaaaaaa...tahniah..hehe
syiela syiela October 21, 2012
tahniah... cantik kerongsang tu
Unknown Unknown October 21, 2012
Alhamdulillah... rezeki pengomen tegar tuh!
Take care Ina
Cikgu Ma Cikgu Ma October 21, 2012
ala...saya sebuk plak nak dekat2 pgi melapor ni...x leh jadi org yg kuat komen..hehehe


tahnioah kepada mereka ^_^
Si Matatajam Si Matatajam October 21, 2012
Alamak Typo plak..M nak no 7...td tersilap jd naik plak hu hu..
Si Matatajam Si Matatajam October 21, 2012
Tak sangka Top 3 gitu..Alhamdulillah.
Done Levis....
NoEn NoEn October 21, 2012
wah murah rezeki ya sape yang rajin komen tu...
cantik2 keronsangnya ;)
Norzie hany Norzie hany October 21, 2012
Tahniah...cantik brooch tu.
Noor Atikah Ramli Noor Atikah Ramli October 21, 2012
tahniah utk diorang semua tu.hikhik
Encik H Encik H October 21, 2012
hoh..nama saya xde..away kecil hati..zzzzz
rieda_ffya rieda_ffya October 21, 2012
cantik...tahniah pade yg dapat..
Unknown Unknown October 21, 2012
tahniah pada mereka semua....
mujagirl92 mujagirl92 October 21, 2012
ok, pasni,, orang nak komen banyak2 dalam satu entry terus,, haha
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 21, 2012
wah terharu nama wani no 1...kak ina ada dh kan alamat wani...wani pilih no 1 la sbb nama no atas skali haha
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 21, 2012
done levis....

kalau xder org cop lg 1-5 tu mana yg kosong kak ina letak jer la nama wani haha...tp kalu no 1 xder org lg wani nk no 1 tu la hiks...manyak songeh pulak kan haha
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 21, 2012
kak ina balik kg khamis ni sampai bersalin terus ker?...blog update x ala rindu nk baca kisah2 alisha la
kurus kurus October 21, 2012
tahniah semua
murah rezeki semua ;)
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha October 21, 2012
ala, nak la juga..heheh..baik hati ina..smoga blog ni terus ramai n bertambah pengunjungnya.
Dayang Deno Dayang Deno October 21, 2012
wah tahniah buat yg terpilih! :)
Cikrosecute Cikrosecute October 21, 2012
Tahniah untuk mereka...
Tie HT Tie HT October 21, 2012
as salam,

tahniah semuanya,semua bertuah..moga murah rezki ina..insya Allah
AnonymousAnonymous October 21, 2012
tahniah moga dipermudahkan time bersalin nti ye...^^
Unknown Unknown October 21, 2012
wah...wah....murah rezeki...dan tahniah pada yang dapat hadiah....
Miss N™ Miss N™ October 21, 2012
Wahh..nama nur pun ade.. Terima kaseh sgt2.. boleh pilih ye.. nur nak no.10 lah..ade org chop ke belum eh..? kalau tak ada, no.9 pun xpe.. :) jap nur bg alamat dalam komen yg lain.. :)
haryati haryati October 21, 2012
tahniah ye pada top komen blog ina...
fizafantagiro fizafantagiro October 21, 2012
sy nk yg no 11..erkk..hihih .blum ada eh.. :p gurau je:)
jaakechik jaakechik October 21, 2012
tahniah buat mereka..hihi...
eita eita October 21, 2012
tahniah...
best tu dapat hadiah
dya nasir dya nasir October 21, 2012
tahniah kpd yg dpt tu..:D
zachflazz zachflazz October 21, 2012
tahniah untuk semua kawan disitu.
QA's ~ mamapapa QA's ~ mamapapa October 21, 2012
wah2..seronoknya dapat kerongsang..due Ina dh dekat ye..moga selamat semuanya..amin :)
Deq's Qienz Deq's Qienz October 21, 2012
Sy takder no.hihii..tahniah wat mereka.rajin dia nih..
fieda fieda October 21, 2012
laaaaaaaaaaaa....ina buat suprise ye..hihihi..tetiba jer ada hadiah utk top komen ye..kikiki..rezeki ni..nasib baik nama kak fieda termasuk wlpn dh ujung2..kalau diberi pilihan mestilah kak fieda nk kaler yg kena dgn jiwa kak fieda ni no3 tu....dh ada org punya ker...??alamat kak fieda ina dh ada ke..?
fieda fieda October 21, 2012
klik2 baskin robbins..
fieda fieda October 21, 2012
ina..exabytes tu kak fieda bagu uv yg bulan lepas punya...tp kali ni dlm email tu dia ada kata camni..org2 klik2 banner iklan exabytes kat blog kak fieda tu slow...jadi dia suh kak fieda wat entry pasal pakej domain tu..dia kasi semua tu..dia suh copy jer..aritu dpt rm55..kali ni wlpn uv tggi tp offer turun balik ke rm50..tak sangka jugak rupanya dia tgk jugak org klik2 ke tak banner exabytes tu..ingatkan setakat tepek jer..kalau gitu setiap kali kak fieda masuk sini kak fieda klik gak la ina punya banner ye..
Unknown Unknown October 22, 2012
Tahniah buat top10.. Hee. Cantik!
ayut ayut October 22, 2012
eh3x....tkejut tgk.byk ye ayut komen..huhu.mcm tak caye jap ^^ kompius dh nk pilih..hahaha.2 ke 4..4 ke 2..hahaha
ayut nak no 4 la..hope smpi la sblm raya aji..nnt leh melaram.ahaks! >_<
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ October 22, 2012
salam Ina.Tahniah....kpd mereka2 tu semua.Rajin mereka dtg mengomenkan....
nur anis nur anis October 22, 2012
tahniah semua..untung tu dapat brooch..:)
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P October 22, 2012
top comentar ni lah antara yang menaikkan rating kita kan kak.. dalam blog syaa, akak no 1 :)
Riena Haiqal Riena Haiqal October 22, 2012
wah tahniah buat korang yang dah tersenarai tu... hehehehe.. bestnya.. cantik la
SumeSakan SumeSakan October 22, 2012
wahh baiknya pn Ina nih ye....bertuah lah siapa yg tersenarai ye...Moga awak sentiasa d murahkan rezeki...dipermudahkan segala urusan dan selamat melahirkan baby no. 2 nih x lama ag...x sabor nak nengok rupa adik alisha nanti...hehehehe
Dylla Abas Dylla Abas October 22, 2012
wahhh...bestnye dpt hadiah..congrats :)
lizz lizz October 22, 2012
wah best2...congrat k..untuk yang tersenerai...
AnonymousAnonymous October 22, 2012
tahniah buat mereka ye
Unknown Unknown October 22, 2012
wahh best la mereka..nama deqla xde?? hukhuk..kena pecut laju2 ni..hihi
Unknown Unknown October 22, 2012
tahniah pd yg dpt tu..cumil brooch tu :)
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 22, 2012
nurul adalah..tak sangkanya..tapi tang kerongsangnie jgnlah ina risaukan..yang penting ina selamat melahirkan..

nurul nak cop num5 kay
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 22, 2012
num 3.yang kaler pink purple=)
QasehnyaRania QasehnyaRania October 22, 2012
Tahniah pada mereka semua yer...
Nora Karim Nora Karim October 23, 2012
tahniah... tahniah buat mereka... :D
sal ya sal ya October 23, 2012
eh, sangkut pulak nama akak. mana2 je la ina. nnt akak bg add ye.
RIZZNA RIZZNA October 23, 2012
Tahniah buat mereka. Supporter yg baik, psti akn di balas baik.

Tahniah juga buat Tuan Blog atas kelahiran yg barü. Selamat berpantang..
shahdiana shahdiana October 23, 2012
bestnya semua nak dapat hadiah....brooch lagi tu...
Myra Jay Myra Jay October 23, 2012
Tahniah pada Top 10, bertuah mereka semua :D
insan_marhaen insan_marhaen October 23, 2012
Tah niah yer pada semua yang terlibat di atas..
Shida Radzuan Shida Radzuan October 24, 2012
tahniah semua yg tpilih :)
sal ya sal ya October 24, 2012
akak nak nombor 9 la kalau ada yg blm cop. hehehe...
Unknown Unknown October 24, 2012
waa, tahniah dekat dorang, saya baru jumpa blog ni, hihi nanti nak jadi pengomen tegar lah pulak.
Unknown Unknown October 26, 2012
tahniah2.. murah rezeki mereka!
9n0L4 9n0L4 November 08, 2012
siap boleh pilih pilih hadiah ehhhh. syoknyeeee. tahniah sume. :)