Aktiviti harian anak


Antara aktiviti harian anak solehah saya, si Aqilah.. tolong saya memasak.. Bila saya sibuk memasak di dapur, dia pun sibuk jugak nak menolong.. Biasanya anak2 saya tolong potong sayur & kupas kulit bawang.. Eh, sayur tu bukan potong pakai pisau, just carik2kan dengan tangan je.. samalah jugak dengan bawang, just kopek2 kulit bawang dengan tangan je.. Gambar tu muka orang excited, tengah ready nak tolong ibu.. (",)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 14 comments.. read them below or add one }

babYpose babYpose April 07, 2014
Salam, rajin Aqilah, seronok baca ceta derang ni. Aunty pun excited ni. Cantik baju Aqilah.
lynndamya lynndamya April 07, 2014
Salam, kak...wahahaha...rajinnya dia...
tolong ibu...excited pulak tu..hehe :D
syawalsimpsons syawalsimpsons April 07, 2014
mmg rajin la aqilah ni...
Ann Ishak Ann Ishak April 07, 2014
bagusnya aqilah, dah rajin tolong ibu memasak :)
tifaanvar tifaanvar April 07, 2014
ank lelaki say mase kcl suka sngt kopas bawang pth. Siap ade style dia sndri dngn ketuk2 labu bawang putih tu. Saya try buat cm tu rase leceh je.
Unknown Unknown April 07, 2014
rajinnye aqilah hehe bila dah besar sikit baru blh tlg ibu memasak pula hehe
Sheila Salim Sheila Salim April 07, 2014
Assalamualaikum kak intan, wahh bestnya ada pembantu. hihiii. teringat haritu ternampak 2 anak buah sheila (hero) bantu mak sheila potong sayur.. hihi comel betul ~~~
Nasa Mulia Nasa Mulia April 07, 2014
Baiknya budak Aqila ini, kena biasakan menolong dari kecik biar besar esok ringan tulang nak menolong kt dapur kan...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ April 07, 2014
salam k.ina..

hihi..alhamdulillah..bagusnye anak solehah ni.. :)
tolong ibu masak ape tu aqilah... :)
Fiza Rahman Fiza Rahman April 07, 2014
Rajinnya anak solehah ni.
QasehnyaRania QasehnyaRania April 09, 2014
alolo rajinnya dia.nak masak apa tu chef..
Unknown Unknown April 15, 2014
Bestnya dapat anak2 solehah rajin tolong ibu di dapur..