Tersalah tengok waktu

Bila Alisha tak sihat ni, saya sikit2 terjaga sebab Alisha sikit2 panggil saya gtau nak tu nak ni... Sekali pukul 2 lebih pagi Alisha gtau nak nasik.. Saya terus bangun tido, konon nak ambik nasi tapi dah tak elok.. nasi semalam.. Saya tengok jam, time tu pukul 6:10 la lebih kurang... Dalam hati cakap alang2 dah bangun awai, terus masak je la nasi...

Dalam pada tu, saya kemas umah + masak air & terus buat air.. Saya pusing lagi sekali tengok jam... Ya Allah.. rupanya baru pukul 2:55 pagi... Huwaaaaaaa.. punya awai saya dah siap buat air... hahhahha.. dengan nak masak bagai..... Bila tengok awai lagi, saya tak jadi nak masak nasik.. mulalah ngelat dengan Alisha.. nasib Alisha tido semula...  

Pagi ni saya bangun pukul 6, terus masak nasik, lauk, sayur & cucur.. Sekarang ni makanan dah terhidang atas meja.. Tunggu Anak solehah tu bangun je lagi.. Nanti bolehla makan... (",) Rasa macam ibu mithali sungguh saya arini... mesti Alisha seronok sebab bangun tido, ibu dah masak macam2 untuk dia.. (",)
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 22 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown November 15, 2013
hehehe mcm mane blh salah tgk jam tu kak
Mimie Mimie November 15, 2013
hahaha...kak ina nih klaka la..
Myra Jay Myra Jay November 15, 2013
Hheee, ada untungnya tersalah tengok jam kan :)
Mar Mansor Mar Mansor November 15, 2013
hi2..excited nk masak kot..tu y terperasan cam kul6 pg..hihi
Izan Ishak Izan Ishak November 15, 2013
wahhh... awalnya ina! k.izan pun pernah jadi camni...
haryati haryati November 15, 2013
hahaha, camana bley tsalah tgk jam tu...
QasehnyaRania QasehnyaRania November 15, 2013
syok kan bila dapat tunaikan permintaan anak anak

Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah November 15, 2013
ya Allah.. salah tengok jam rupenye..
Unknown Unknown November 15, 2013
hikhik.. camne boleh nmpk pukul 6 tu? jam mana ina tgk? jam rosak ke? atau sbb mamai? ;p
Unknown Unknown November 15, 2013
hehe...kelakolah.. pnh gk jd cmni.tp bila dah tido tu,terus xbgun2. sedar2 dah tghari..haha
Nora Karim Nora Karim November 15, 2013
awai na ibu nak masak... awat tak sahur terus... hheheheh
Miss N™ Miss N™ November 15, 2013
seronoknya alisha..
lepas mkn nasi, bolehlah makn ubat..
Unknown Unknown November 15, 2013
untungnya akak kan..jadi surirumah semua uruskan sendiri.. kalau la jijah dapat jadi surirumah..
Puan Kutu Puan Kutu November 16, 2013
semua org pernah salah tengok jam..sesekali terjadi mmg la kelakar bila ingat..hehe
Putri Putri November 17, 2013
Salam perkenalan
Kalo anak sakit..memang ibunya yg kalut.saya pernah terjaga pukul 3 pagi sebab anak yg kecik menangis...tapi saya nak susukan si abang.huhuhu..
Kekzamanis Kekzamanis November 17, 2013
Bagusnya.. Mieza selalu trouble time nak sediakan breakfast.. Tak tau nak sediakan apa.. Sebab husband ni kadang2 okay jer dia makan apa2 pun.. Ada masa plak langsung tak lalu makan pagi.. Tu yang selalu penin tu nak pikir menu breakfast.. Kalau diri sendiri senang jer.. Milo + nestum secawan pun dah okay dah.. Huhu..
http://miezashaklee.blogspot.com
Permata Malap Permata Malap November 18, 2013
hehe..boleh pulak salah tengok jam..

bestnya kalau dapat jadi cam akak.dapat siapkan makanan untuk anak-anak..;)
Jue Jue November 18, 2013
excited betul nie...
hahahahhaha..
jue baru baca kisah penuh adik ina...
moga dia kembali sihat seperti biasa lepas nie
Masya Masya November 18, 2013
Sy pun kdg mcm tu bile amir demam... Sdhnya pg bgn twrbabas... Tp minum ephyra selalu bgn pg jrg terbabas... Sokmo awl
Ibu Lala Ibu Lala November 19, 2013
Masak lauk apa tu. Sian alisha lapar ye.
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ November 21, 2013
salam k.ina..

hihi..patutla kesayangan alisha.. ibu rajin masak awal2 pagi.. :)

akak terngigau kut..sampai salah tgk time.. huhuhu..