Saya tak marah pun sebenarnya (^_^)

Firstly, saya nak ucap TERIMA KASIH sebab ramai dah bagi alamat selepas saya publish entry petang semalam... (^_^) Saya tahu, ramai yang terkejut baca entry tu kan... ia seolah2 membayangkan yang saya tengah marah... telinga tengah keluar asap.. hehehh.. U all pun tak pernah nampak saya buat entry camtu kan.. sebab selama ni, entry saya semuanya nampak "soft" je.. (^_^)

Apa tujuan saya buat entry tu??.. Sebabnya.. saya sayangkan u all... Saya tak nak u all terlepas dari dapat hadiah tu... bayangkan kalau kita tahu kita menang tapi time tu dah terlambat.. dah ada pemenang baru pun... mesti kita akan rasa frust kan... sebab saya pernah je rasa camtu.. hihii

Dekat entry tu jugak, saya ada tulis yang "saya akan inform pemenang tapi tak janji"... Itu hanya kata saya je.. tapi hati saya lain...saya jenis yang 'lembut'.. saya jenis yang 'tak sampai hati'.. kalau saya kata internet saya tenat pun, pasti saya akan usaha jugak inform u all dalam "ke'tenat'an" internet saya tu... (",) (saat entry ni ditulis, saya dah habis inform pun dekat pemenang yang belum bagi detail) Tapi dalam masa yang sama, saya jugak nak bagitahu yang saya hanya manusia biasa... dalam kelembutan pasti ada ketegasan.. (^_^)

P/s : Nanti akan ada cabutan baru sebab ada yang tak leh tuntut hadiah atas sebab tertentu yang saya sendiri tak tahu apa.. InsyaAllah Jumaat ni baru umum pemenang baru.. tunggu habis tempoh dulu (",)

Saya tak marah pun sebenarnya (^_^)

{ 20 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine March 12, 2013
oh ada cabutan baru yea..
maszull maszull March 12, 2013
assalamualaikum intan...kesian nyer intan terpaksa buat mcm tu...;)
syawalsimpsons syawalsimpsons March 12, 2013
taknak adiah tu kasi kat sue jela...walaupon x join kan
Unknown Unknown March 12, 2013
owhh.. bagus cara ina sebnrnya... x la depa terlps rezeki tu kan...hihi...deqla tau perasaan tu..sbb penah terlps rezeki yg septtnya jd milik deqla...huhuhu
Izan Ishak Izan Ishak March 12, 2013
mesti ada yg kata 'garang juga ibu alisha ni'...hikhik...
Dylla Abas Dylla Abas March 12, 2013
xleh byg kn kakak yg lemah lembut lagi baik hati ni marah2..huhu :p
Unknown Unknown March 12, 2013
Goodluck untuk pemenang baru nanti. :)
ayut ayut March 12, 2013
jenuh gak ayut tgk2x blik entry akak...bru pham kisahnya...ketegasan.nmpk2x... ^^
QasehnyaRania QasehnyaRania March 12, 2013
penganjur yang baik hati :)
umiawadah umiawadah March 12, 2013
haaa....ada peluang ni...macam berita baik je ni...hehehe...#masihberharap#
haryati haryati March 12, 2013
tak marah tp bertegas demi sahabat blog kan ina....
emma emma March 12, 2013
hehe sy la tu antra nye yg lmbt bg detail, huhuhu..
Unknown Unknown March 12, 2013
yeay.. tak sabar nak tunggu pengumuman baru.
Miss N™ Miss N™ March 12, 2013
yelah..sayangkan dah menang tapi terlambat inform...

sayang je hadiah terlepas....
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 13, 2013
klu xnak,bagi eca je la yer.sekian :P
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 13, 2013
dalam lemah lembut pun perlu juga ada ketegasan
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 13, 2013
salam k.ina..
hihi..sayang betul kak ina ngan readers... :)
Unknown Unknown March 13, 2013
betul gak kak.. kalau dia menang mesti nak pastikan dia betul2 terima hadiah tu kan...
Puan Kutu Puan Kutu March 14, 2013
klu tetap tak bg detail tu maknanya ada rezeki utk org lain..:)